سلام
ان شالله حال همتون خوب باشه
منم حالم خوبه از نوع فوق العاده اش
شُکر ( البته از نوع درستش )
:)
یه دوستی دارم یه روز بهم گفت : حالت خوبه ؟
گفتم : شکر
گفت : سعی کن شکری که می گی بی منت و از ته دل باشه ...
گفتم چطور ؟
گفت : بعضی ها میگن شکر ،،ولی ته دلشون شکری از خدا نیست و این شکرشون یه جور اعتراضه
باز گفتم: چطور
گفت : خیلی سئوال می کنی :)
تابستان هم داره تموم میشه ،، و پاییز دیگری در راه هست،،
چقدر زود
خوشبحال بچه های دبستان که می خوان برن مدرسه :)
روزها و شب های پایانی تابستانتان به سلامتی ،،،و پاییزتان خوش
ان شالله
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)