به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 82

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 10 شهریور 00 [ 17:32]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    193
    امتیاز
    7,864
    سطح
    59
    Points: 7,864, Level: 59
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    373

    تشکرشده 325 در 136 پست

    Rep Power
    45
    Array
    سلام ملودی عزیزم

    ببین عزیزم شما چند ماه با خانواده همسرتون قطع ارتباط کرده بودید اگر حتی انها ادمهای بی عیبی هم بودن با یک احوال پرسی یا احترام عید این مسئله از دلشون بیرون نمیرفت چه برسه به اینکه به گفته خودت با انها مشکلات زیادی هم داشتید.

    حالا اگر از این موضوع بگذریم , ملودی جان هیچ وقت نباید زمانی که عصبانی یا هیجانی یا ناراحت یا حتی خوشحالیم تصمیم های مهم زندگیمون را بگیریم . چون اون تصمیم ها منطقی نیستند.

    ایا به نظر شما تصمیمی مهم تر از طلاق هم وجود دارد.

    شما در یک ماه گذشته سه بار تصمیم گرفتی که طلاق بگیری هر سه بار هم زمانی بود که به شدت از دست همسرت ناراحت بودی (که حق هم داشتی ناراحت باشی)

    با توجه به رفتارهای قبلیتون مشخصه که شما هیجانی رفتار میکنید و هیجانی تصمیم میگیرد پس جدای از اینکه بخوای جدا بشی یا این زندگی را ادامه بدی سعی کن حداقل این موضوع را(هیجانی بودن خودت را) قبول کنی تا دفعه بعد که دچار هیجان شدی بتونی خودت را کنترل کنی و در ان تصمیمی نگیری.

    ملودی جان فعلا هیچ اقدامی برای طلاق نکن و موضوع را ادامه نده سعی کن در ارامش و بدور از هیجان زندگی و همسرت را تحلیل کنی و تصمیم نهاییت را بگیری .برای این کار زمان زیادی بگذار.

  2. 3 کاربر از پست مفید آنه ماری تشکرکرده اند .

    m.reza91 (سه شنبه 07 فروردین 97), tavalode arezoo (چهارشنبه 08 فروردین 97), ملودی 94 (سه شنبه 07 فروردین 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دو روی سکه من!!! دافعه ام بیشتر از جاذبه ام هست . راه حل!!
    توسط بی نهایت در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 فروردین 97, 23:03
  2. حساست من روی شوهرم
    توسط hedika در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 06 شهریور 94, 19:24
  3. شکست عشقی و تاثیری که روی من گذاشته
    توسط newfolder در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 آبان 91, 17:24
  4. +چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟
    توسط setare_tk در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 تیر 89, 16:18
  5. چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟
    توسط setare_tk در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 اردیبهشت 87, 11:52

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.