سلام بر دختر خوب همدردی تمنای عشق
سلام ، خانم مدیر عزیز و با صلابت
تمنای عشق، خوشحال تر میشم اگه پاسخ کامل و شفاف بدی
البته در مورد سوالات شناسنامه ای میتونی و تا حدی باید قوانین رو رعایت کنی و پاسخ ندی .
چشم
1 -جنگ درونی شما ?
گاهی وقت ها حس می کنم بعضی آدم ها از من بدشون میاد انقدر شدید میشه که منجر به افسردگیم میشه.اگر رفتاری از بقیه ببینم که نپسندم مدام ذهنم درگیر میشه که حتما رفتارم اشتباه و خام و بچه گانه بوده که چنین رفتاری با من داشتند بعدش میشینم به خودم بد و بیراه میگم
چه چیز پیروز شده یا باید پیروز شود ?
( مثال صرفه جویی و اسراف / خودنمایی و فروتنی / خواستگار معمولی و خواستگار متدین / جراتمندی و انفعال ووووو....)
گیسو جان دقیقا متوجه سؤالت نشدم ولی خب جواب میدم
اینا باید پیروز بشند : فروتنی ،صرفه جویی ، خواستگار متدین ، جرأتمندی
2 - خاطره ای از کودکی که هرگز فراموش نخواهید کرد ؟
من و دوستم از مدرسه داشتیم می اومدیم به سمت خونه شکلات خریدم خواستم نصفش کنم که به دوستمم بدم شکلاتش خیلی کششی بود وقتی نصف شد حالتش مثل بستنی قیفی شد دیگه تا بیایم خونه غش رفتیم منو دوستم.(البته شما اونجا حضور نداشتید و ممکنه خنده دار نباشه براتون)
3 - در خانواده به شما می گویند ؟ .... ( جمله ای تکراری است در حوزه نقد / حیرت / تحسین / یا ....)
ولخرجی نکن ، رژیم بگیر ، به سلامتیت اهمیت بده ، انقدر ساده نباش گیج و خل و چل هم شاملش میشه
4 - دوست صمیمی دارید ؟ ( دوست می تواند از خانواده باشد ! ) چند نفر ؟ چه چیز باعث این صمیمیت شده ؟
خواهر دومی همسرم ، باهم خیلی راحتیم از همه نظر ، اخلاقی ، اعتقادی ...دلسوز و مهربانه
دوست کم دارم...
در بحرانی که احتمالا برای شما رخ دهد شریک هستند ؟ چه میکنند ؟ شما چه می کنید ؟
فکر کنم بیشتر دعا کنند
5 - تمنای عشق چه ویژگی هایی داشته که با خودشناسی ( یا هر روشی که بلده ) تعدیلشان کرده ؟
ضعیف النفس بودن من ، با ذکر و دعا و ارتباط بیشتر با خدا و ائمه تا حدودی تعدیلش کردم هنوز خیلی کار دارم
6 - تمنای عشق 5 سال پیش خیلی .......................... بود که حالا ........................
او اراده کرده است که ............................... اما .................................................. .
نهایتا .................................................. .................................................. .......
تمنای عشق پنج سال پیش خیلی رفتارهای بدی نسبت به همسرش داشت و خیلی گستاخ و خشن بود که حالا پشیمان است و توبه کرده و از همسرش حلالیت طلبیده است او اراده کرده است که با مهربانی و عطوفت با همسرش رفتار کند و تمام اشتباهات گذشته اش را جبران کند و همه جوره چه مالی و چه عاطفی حامی همسرش باشد.اما اول از همه بیشتر باید تمرین کند و روی خودش کار کند تا وسط راه درجا نزند .نهایتا مطمینم تمنای عشق به اون چیزی که می خواهد می رسد و خدا به او فرزندان زیادی عطا می کند و به خوبی و خوشی با همسر و فرزندانش زندگی می کند
7 - مدرسه و نوجوانی ات چگونه گذشت ؟ در 3 سطر نه خیلی مختصر نه خیلی بلند بنویسید .
نوجوانی ام سخت بود منم با زود ازدواج کردن سخت ترش کردم البته برام تجربه شد شاید الآن تو این سن ازدواج می کردم این تجارب رو نداشتم اما خیلی اذیت شدم من تا دوم دبیرستان خونده بودم و ترک تحصیل کردم بعد از این که پسرم به دنیا اومد دوباره رفتم دنبال درس و دیپلمم رو گرفتم
8 - همدردی برای تمنای عشق یک ..................................... است ،
و در حالت عادی که وظیفه خاصی ( مدیریت تاپیک و.. ) به عهده اش نباشد ،
روزی /هفته ای ...................... سر میزند چون .................................... .
همدردی برای تمنای عشق سرای آرامش است ، هر روز سر می زند ، چون به اینجا دلبستگی دارد و برای یادگیری و سرگرمی هم به اینجا تشریف می آورد
9 - یک روز یک بچه ی خیییلی شلوغ اومد خونه تمنای عشق ، او دیوار های خانه را .............................
او یک بچه ی .......................... بود ، تمنای عشق نسبت به او احساس ............................. داشت
تمنای عشق اجازه داد ..................................... و نهایتا تمنای عشق .........................................
یک روز بچه خیلی شلوغ اومد خونه تمنای عشق او دیوارهای خانه را که نقاشی زیبایی بر روی آن کشیده بود با لذت تماشا می کرد او یک بچه ی بسیار شاداب و زیبا و مهربان بود تمنای عشق به او احساس علاقه و دلبستگی داشت تمنای عشق اجازه داد که این بچه با اسباب بازی های پسرش بازی کند و با آنها ناهار بخورد و نهایتا تمنای عشق بعد از ناهار با او خاله بازی کرد و او را بغل گرفت و بوسید و گفت حالا برو خونه خودت من کلی کار دارم
10 - تمنای عشق چقدر تمرین میکنی که خوب یاد بگیری ؟ چرا ؟ مثال بزن ؟
عزیزم من تو تمرین کردن خیلی تنبل هستم اما شده مدتی تمرین داشته باشم و موفق باشم.مثلا اگر همین همدردی رو مثال بزنم گاهی میخوام یه چیزی بگم از ناراحتیم بگم خود داری می کنم. اما در کل اون جوری که باید تمرین زیاد ندارم تنبل خانوم هستم
ممنونم از حضورت .
گیسو جان ممنونم ازت.














علاقه مندی ها (Bookmarks)