به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 مرداد 01 [ 23:19]
    تاریخ عضویت
    1394-6-14
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    7,807
    سطح
    59
    Points: 7,807, Level: 59
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    37

    تشکرشده 145 در 70 پست

    Rep Power
    30
    Array

    اصلا ارتباط با اقایون رو بلد نیستم

    سلام.
    من یک دختر 22ساله ام.دانشجو هستم.
    اصلا ارتباط با اقایون رو بلد نیستم.انقدر جدی به نظر میام و اخم و تخم میکنم که کسی جرات نداره بیاد طرفم.
    مدت هاست دارم به این موضوع فکر میکنم که چقدر ساده ام که دوست پسر نداشتم.
    واقعا به طور مشهود تفاوتمو با بقیه ای که ارتباطی داشتن متوجه میشم.
    حالا تو این سن فهمیدم تمام باورهام غلط بوده احمقانه ترین فکر همینه که با خودت بگی من پاکم دیگه انگار دوره خواستگاری گذشته دختر پاک هم یک جوک خنده داره
    یک زمانی افتخارم بود با پسری نرفتم بیرون الان میگم جز یک فکر غلط نبوده که تو مخم فرو کردن .

    خیلی ناراحت میشم وقتی یکی میگه تو خیلی خانومی اینو جدا میگم واقعا پشیمونم ...

    کمکم کنید تا کمی فکرمو باز کنم نمیتونم با پسری ارتباط بگیرم نه دوستی متعدد من اصلا نمیتونم یک ارتباط ساده کاری داشته باشم انقدر فکرم بسته است .یعنی وقتی میبینم همزمان با من دوستم که ادم موجهی هم هست با همین ارتباط درست و طرز برخورد صحیح الان ازدواج کرده با شرایط دلخواهش یا دوست دیگم که کاملا در جریانشم با همین برخورد درست که تو ذهن من گناهه(شما بگین چت غیرضروری و غیرکاری و جوک خنده با پسرا گناه نیست ؟)الان داره ازدواج میکنه.
    اونوقت من باید درگیر یک رفتار درست باشم .
    ضمنا من به لحاظ اجتماعی ادم فعالی هستم

  2. کاربر روبرو از پست مفید ابی اسمان تشکرکرده است .

    زندگی خوب (یکشنبه 28 آبان 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چرا خانواده فکر آینده من نیستند؟
    توسط yalda1993 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 مرداد 93, 10:53
  2. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 اسفند 90, 23:36
  3. برای شوهرم یه خواهر بیشتر نیستم
    توسط wh.doya در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 15 مرداد 89, 17:26

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.