به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 آذر 97 [ 11:46]
    تاریخ عضویت
    1396-5-22
    نوشته ها
    122
    امتیاز
    2,650
    سطح
    31
    Points: 2,650, Level: 31
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    88

    تشکرشده 115 در 65 پست

    Rep Power
    26
    Array

    6 تو رو خدا کمک کنین ، دلم داره میترکه ...

    سلام
    دوستان خلاصه میگم
    من چهار ماه پیش با یه اقا پسری آشنا شدم
    ایشون تهران من شهر دیگه
    بخاطرم اومدن شهر ما و هر روز از طریق تلفن با هم در ارتباط بودیم
    حتی حلقه هم گرفتن برام و رفتن شهرشون تا بیشتر تلفنی اشنا شیم
    اینم بگم خانواده ایشون در جریان اشنایی ما هستن
    تا اینکه دیروز دیدم تماسهاشون عین قبل نیس . دو بار زنگ زده همش در حالیکه روزای قبل هر لحظه ازم خبر میگرفتن
    امروز صبح زنگ زدن گفتن دیروز پیش دوستشون بودن و نامزد دوستشون و خواهرشونم بودن
    یعنی یه جمع چهار نفری دو دختر و دو پسر
    من وقتی اعتراض کردم گفتن خواهر دوستشون سنشون کم و در حدود 19 سالشونه
    ایشون 32 سال دارن
    دلم داشت میترکید که چجوری تو جمع 4 نفری نشستن گفتن و خندیدن ، پشت تلفن چیزی نگفتم در حالیکه داشتم خفه میشدم
    به قدری ناراحت شدم که حلقه شونو از دستم در اوردم و بعد بهشون پیام گذاشتم و گفتم از کارشون ناراحتم ، من بخاطر ایشون نمیذارم کسی از کنار زندگیم رد شه اما ایشون راحت نشتن مجردی حرف زدن

    دلم به قدری شکسته که دوس دارم داد بزنم
    چرا من اینهمه بدبختم.......همیشه زمانی که حس میکنم دارم خوشبخت میشم همه چی بهم میریزه ... به نظرتون چجوری باهاشون رفتار کنم ؟ اصلا جوابشو بدم؟
    ویرایش توسط عسل28 : دوشنبه 13 شهریور 96 در ساعت 10:03


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دارم میترکم از حسودی شوهرم تو مهمونی مامانشو بوسید ،دارم میمیرم کممممک
    توسط E_Aysan در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 فروردین 95, 11:20
  2. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 شهریور 94, 10:21
  3. شوهرم دائم با دخترا چت میکنه و تو سایتای ناجور میره چیکار کنم
    توسط فاطمه-61 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 آبان 93, 20:24

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.