سلام
با تشکر از زحمات تان

1. ظاهرا در پست "تصویر ذهنی" این امکان برای بنده نیست که پاسخی عرضه کنم (عدم دسترسی برای نوشتن مطلب). لذا همینجا از همگی دوستان عزیز که محبت کردند و نظرات شون رو ابرار نمودند عذرخواهی می کنم.
2. پس از ارسال پاسخ سریع، گزینه ای برای ویرایش مجدد اون حتی بلافاصله پس از ارسال دیده نمیشه !؟

موفق باشید