سلام عزیزم من خودم از گوگل دانلود کردم بزن کلید مرد دکتر حبشی برات میاد
اما دختر خوب اینکه همسرت اینقدر دوست داره و معترفه اشتباه کرده و تصمیم به جبران داره چراقبول نمیکنی؟؟
همه تاپیکها رو بخوناکثرا مردا نامزدشون و همسرشون بلاتکلیف گذاشتن
خودت میگی خوصصیات مثبتش باعث شد شما جذبش بشی
من تو پست قبلیم هم گفتم ازین علاقش استفاده کن ازش بخاه باهم برین تمام جلسات مشاوره و بعد هردو جبران کارهای نکردهتون رو بکنین
اره اگه ایشون اهل خانوم بازی بود اهل بساط و دود و رفیق بازی بود میگفتم برو و برنگرداما ایشون بداخلاقی پیدا کرده که به گمانم از قبل نبوده و بخاطر شرایط بوده و همیشه دربدخلقی ما هم مقصریم
ازت بعنوان یه خاهر خواهشمندم یه فرصتدوباره به زندگیت بده
براش شرط بذار باید هرروز مثل مردای دیگه بره سر کار خرج پسرت رو بده البتهخودت هم در مورد پسرت مسول خاهی بود اما از ایشان هم بخاه
دست بزن تحت هیچ عنوان و.......
و در ضمن شما هم بایر رفتارهای زنانه را حتما حتما یادبگیری
و مهارتهای ارتباطی رو بلد بشی
بهش احترام بذار ازش تعریف و تمجید کن زبون خوش دعوای هردرد
زندگیت خراب نکن اون که تنها میمونه همیشه یه زن تنهاست فردا پسرت بزرگ میشه میره پس جو گیر نشو خاهشالطفا پستهای قبلیم رو هم با توجه بخون








علاقه مندی ها (Bookmarks)