به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 48

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 بهمن 96 [ 16:18]
    تاریخ عضویت
    1395-1-30
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    2,077
    سطح
    27
    Points: 2,077, Level: 27
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    70

    تشکرشده 62 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام عزیرم اره درسته مهمترین چیز اینکه مرد باشه مردانه رفتار کنه و با اخلاق باشه ولی اون هیچکدومشو نداره اکه داشت میتونست طوری رفتار کنه که حداقل من احساس کنم که شوهر دارم یه پشتیوان یه تکیهگاه اما اینطور نیس میخوام به روز از زندگیمو تعریف کنم چند وقت پیش یه بنده خدایی شماره منو اشتب گرفت اون هم دید بدون از اینکه ازم بپرسه کیه چیه برداشت با گوشی خودش یه عالمه فش براش نوشت اون بنده خدا هم یه خانوم بود که یه شماررو جابجا گرفته بود وقتی رفته بود خونشون دیدم برام پیام اومده خیانتکار این کارتو نمیبخشمو ...و تو لیاقت منو نداری .منم در جوابش نوشتم مگه چیکا کردم که اینو میگی .از این حرفا باز برداشته به بابام زنگیده که دخترتو جمع کن معلوم نیس داره چیکار میکنه...و اینکه تا چند روز زنگ نزد بعدش افتاد به غلط کردن و اشتباه کردم اما هیچ فایده ای نداشت هزاران بار قلب منو میشکنه بعدش میگه پشیمونم جبران میکنم اما هیچ فاییده ایی نداره دو روز خوبه بعدش همون اشو و همون کاسه واقعا بعضی وقتا میگم عیب نداره خوب میشه وقتی به خودم اومدم دیدم چهار سال از عمرم رفت بدون هیچو پوچ اون قدرت فک کردن نداره قدرت تصمیم گیری درست نداره همیشه بهم میگه که تو بگو من چیکا کنم بهش کمک میکنم میگم اینجور نباش این اخلاقتو تصحیح کن انگار که نه انگار یکسره مث خاله زنکا پشت سرم حرف میزنه حتی وقتی میرم خونشون میبینی یکی میگه راستی تو این پیامو دادی و از این حرفا هیچی دیگه من میمونم و یه دنیا پشیمونی و ای کاش ای کاش اتفاقات دورو برشو باید از دیگران بشنوم تا از اون وقتیم بهش میگم که چرا دیگران این حرفارو میزنن اخه چرا منو پیش همه خراب کردی هیچی نمیگه فقط مییگه ببخشین دیگه تکرار نمیشه اخه تا کی باید ببخشم فقط به این امیدم که خدا یه کاری بکنه بعضی وقتا یه حرفایی میشنوم از دور بر که شاخ در میارم منم مجبورم واسه دفاع از خوودم بگم که چی بوده چی شده واقعا کم میارم بعضی وقتااااااحالا هم که تهدید میکنه که دنیا همینجور نمیمونه میشه یه روز دست من بیفته که اون روز ببین چیکار میکنم راستی اینم بگم که باباش بسیاررررر ادم بد دل و زور گویی بوده که زن بدبختشووو اسیر کرده اما به خاطر بچهاش مونده الانم بددله به همه چیشش میترسم وقتی داستان زندگی اونارو میشنوم وتا از عموهاش هم مث باباشن وایی انگار زنا اسیرشونن هر چی بگن اگه نه بیارن کتک میخورن اونم بعضی وقتا میگه زن باس مث زن عموهام باشه ولی من اینطور افکاری قبول ندارم وقتی میگم نه میگه خواهیم دید در زندگی واقعا میترسم از عواقب بعد طلاق هم میترسم خیییلی زیاد ولی یه دوستی میگم یا با ترسهات زندگی کن یا به باهاشون بجنگ....ببخشین طولانی شدراستی دوستی گفته بودن که چهار تا از اخلاقای خوب بد خودمونو بگم اول خوبیهاش اینکه ساکت تو دعوا واقعا خوبی دیگه ازش ندیدم حالا بدیهاش منزوی بودنش بدون فکر عمل میکنه و زود پشیمون میشه بددلی های احمقانش خاله زنک بودنش قدرت تصمیم گیری نداره بعضی وقتا لجباز به همه اعتماد کامل داره همرو دوستش میدونه و حرفای دلشو به اونا میگه حتی شده که دوستاش بهم گفتن که ایشون خیلی حرفای صمیمیتونو ب ما گفته حالا خودم بد خوبشو نمدونم اینکه یه ادم کاملا اجتماعی و از گوشه گیری متنفرم یا حرف نمیزنم یا وقتیم میگم مث کوه پشت حرفم میمونم و اینکه تا کسیو واقعا دوست نداشته باشم بهش محبت نمیکنم دیر اعتماد میکنم خیلی کم پیش میاد با کسی درد دل کنم یه کمم خوددار هر حرفیم هر جا نمیزنم بعضی وقتا هم سبک بازی در میارم البته در خانوادم لجبازیم میکنم بعضی وقتااا

  2. کاربر روبرو از پست مفید hasti mah تشکرکرده است .

    mercedes62 (پنجشنبه 09 اردیبهشت 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوسش دارم اما نمیدونم بهش بگم یا نه
    توسط jellybean در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 دی 93, 14:34
  2. 8 ماه تنهام همسرم وسایلشو برد مهریه ونفقه اجرا گذاشته
    توسط ali.amamverdi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 25 آذر 91, 01:44
  3. نمیدونم با گذشته ناپاک دختری که دوسش دارم چیکار کنم؟
    توسط esy در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 آذر 90, 14:22
  4. مشكلات نو عروسان
    توسط گلسا شاملو در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 شهریور 90, 14:06
  5. *يافتن وسایل ضد بارداري در وسايل شخصي اش(کاندوم؛مساله این است!)
    توسط sepideh در انجمن سوء ظن، تجسس و خیانت همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 اسفند 87, 15:09

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.