سلام
تورو خدا کمکم کنید
پسری 23 ساله هستم که حدود 1 سالو خورده ای هست عاشق یه دختر 13 ساله شدم و با کارهایی که کردم باعث شدم اونم عاشقم بشه.
ولی تو یه ماه اخیر با چیزایی که در مورد اختلاف سنی و رفتار دخترا دردوران نوجوانی شنیدم و با مشاهد رفتار عشقم که سر چیزای فوق العاده الکی قهر میکنه تا من نازشو بکشم بدجور دو دل شدم .
میخوام باهاش صحبت کنم و ارتباطو قطع کنم ولی چندتا عامل نمیزاره.
1_ اون بدجور وابستم شده میترسم با رفتنم احساس شکست کنه و فک کنه بهش خیانت کردم .
2_ خودمم بدجور به اون وابستم
3_ اون خیلی دختر بسازیه بهش گفتم بیکارم و قول ازدواج چند سال دیگه رو گذاشتیم اون میگه مرد باید کار کنه مهم نیست کارش چی باشه خلاصه میترسم دیگه مثل اونو پیدا نکنم
حالا از شما کمک میخوام تورو خدا سریع جوابمو بدید








علاقه مندی ها (Bookmarks)