سلام...ساناز جان میشه بگی ارشد چی داری؟! همینطور آی تک که انصراف داده...فک کنم یجور منم مشکل شمارو دارم تو تحصیلات...
تشکرشده 293 در 87 پست
سلام...ساناز جان میشه بگی ارشد چی داری؟! همینطور آی تک که انصراف داده...فک کنم یجور منم مشکل شمارو دارم تو تحصیلات...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)