به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 53
  1. #41
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-2-06
    نوشته ها
    339
    امتیاز
    15,253
    سطح
    79
    Points: 15,253, Level: 79
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    700

    تشکرشده 557 در 227 پست

    Rep Power
    72
    Array
    سلام باغبان من بلندپروازنیستم ب یه پله بالاتر فکرمیکنم نه چنتا پله مثلا هدف بعدی دکتراس طلسم شدم نمیدونم چمه
    خدمت ب جامعه؟ ...
    هرچی کشیدم غموغصه ازین جامعس
    تنهام
    دلم میخواد باکسیکه ازش خوشم میاد ازدواج کنم
    کاش پسربودم اون دختر میرفتم ازش خواستگاری میکردم :)
    میدونید خودم فکرنمیکردم بعد سامان ازکسی خوشم بیاد بدجور فکرموگرفته
    :(
    یه مشکل دیگم اضافه شدخخخ بچها ازوقتی اون پسر دکتره رو دیدم تو سرکارم فقط 5درصد ب سامان فکرمیکنم
    اگه خواستگاری کنه باهاش ازدواج میکنم :))
    شانس ندارم
    لابد لیاقت ازدواج ندارم دیگه

  2. #42
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array


    سلام



    شما لیاقت ، خیلی چیزها را داری

    به بعضی هاش رسیدی ( شاید خیلی چیزها ! )

    و ان شالله ازدواج هم درست میشه .


    در آینده متوجه میشی از سامان بهتر هم هست ( مثلا همون همکار )

    ان شالله هر چی خیره .

    ( وقتی به این برسیم ، اون موقع دیگه آزادیم- ان شالله هر چی خیره ! )


    ......................................


    خدمت به جامعه ، یعنی اینکه

    با هر توانی که داریم ، بتونیم ، غمی از غم ها برداریم !


    میتونه لبخند به یه کودک باشه

    میتونه شاد بودن خودمان باشه !


    .....................


    موفق باشی .




    ​​

  3. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    یاس پاییزی (چهارشنبه 11 شهریور 94), zzzz (چهارشنبه 11 شهریور 94)

  4. #43
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-2-06
    نوشته ها
    339
    امتیاز
    15,253
    سطح
    79
    Points: 15,253, Level: 79
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    700

    تشکرشده 557 در 227 پست

    Rep Power
    72
    Array
    سلام
    امروز تو مترو سامانو دیدم انقدصبرکردم نگام کنه تا دس تکون دادم اما بروش نیورد بعد مسیج دادم کارمو گفتم ج نداد
    حقوقموگفتم ج نداد
    دارم دیوونه میشم بعد دوسال دیدمش تازه قیافش یادم رفته بود
    :(((((((

  5. #44
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 آذر 03 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1393-2-29
    نوشته ها
    161
    امتیاز
    10,803
    سطح
    68
    Points: 10,803, Level: 68
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    392

    تشکرشده 345 در 144 پست

    Rep Power
    46
    Array
    سلام!
    رفتار اون که طبیعی هست. ولی تو خیر.تا دویست سال دیگه هم سامان همین خواهد بود . تو نمی تونی اونو تغییر بدی و مطابق آنچه در ذهنت داری، بسازی اش.
    یه میلیارد هم حقوقت باشه، سامان ممکنه فقط به خاطر یه میلیاردت!یه نیم نگاهی بهت بکنه یا شاید یه مبلیارد ازت بگیره بره با اونی که مثل خودش هست.
    الان کمال گرایی هست عنوان تاپیکت..،
    این روزشمار ساختن ها و انتخاب تاریخ مثلا در پایان شهریور! با سامان حرف خواهم زد نشانه های وسواس هست. لطفا جدی بگیر!
    اگه حضوری مراجعه نمیکنی باید نیم قدم در راه اصلاح رفتارت قدم برداری.تو هنوز در جایگاه قبلی ات هستی.
    سامان به درد تو نمیخوره. عمرت رو و وقتت رو بیخودی هدر نده! تو دوساله درگیره ذهنت ، یکی رو میشناسم نه ساله که مراجعه حضوری نکرده! نه ساله با توهم زندگی میکنه. اینم بدون عشق زورکی نیست. عشق دو طرف داره. یه طرفه اسمش عشق نیست. هر اسمی میخای بذار. من میذارم خریت. ببخشید البته بلانسبت شما.
    پرده پرده آنقدر از هم دریدم خویش را
    تا که تصویری ورای خویش دیدم خویش را

    خویش خویش من هم اکنون از در صلح آمدست
    جمله گوش از غیر بستم تا شنیدم خویش را
    خویش خویش من مرا و هرچه من ها بود سوخت
    کشتم او را و زخاکش پروریدم خویش را
    معنی این خویش را از خویش خویش خود بپرس
    خویش بینی را گزیدم تا گزیدم خویش را

  6. 2 کاربر از پست مفید من می دونم تشکرکرده اند .

    zzzz (سه شنبه 17 شهریور 94), اعجاز عشق (سه شنبه 17 شهریور 94)

  7. #45
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array



    سلام


    این حدیت زیبا از امام علی (ع) را از تایپیک مسایقه خانم گیسو کمند بردا شتم :



    التماس به خدا ، عزت است .






    این جمله زیبا هم از تایپیک مسابقه خانم اعجاز عشق :






    زیبایی زیاد برای آدم درد سر داره !

    و خوب نیست !


    معیارهای ازدواجت را دوباره بررسی کن .



    موفق باشی


    یا حق .








    ​​
    ویرایش توسط باغبان : چهارشنبه 18 شهریور 94 در ساعت 16:57

  8. 4 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    rayehe (چهارشنبه 18 شهریور 94), مهندس خانوم (چهارشنبه 18 شهریور 94), zzzz (چهارشنبه 18 شهریور 94), اعجاز عشق (چهارشنبه 18 شهریور 94)

  9. #46
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-2-06
    نوشته ها
    339
    امتیاز
    15,253
    سطح
    79
    Points: 15,253, Level: 79
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    700

    تشکرشده 557 در 227 پست

    Rep Power
    72
    Array
    من بهش اس دادم گفتم واست میخوام هدیه بخرم جواب نداد
    میتونه منو بتیغه بعد ولم کنه البته من الکی گفتم که ج بده ولی نداد درحالیکه قبلا به دوستم که رف باهاش دوس شدگف منو از نظر مالی ساپورت کن من باهات هستم بهش گف واسم لباسو کفش بخر اما دوستم گف نه
    حالا میتونه راحت منوبتیغه میگه خب ساناز عاشقمه واسم میخره اما ج نداد چرااااااا؟
    مگه دنبال پول نیس چرا از من نمیخواد بگیره من گفتم بالای دوتومن حقوقمه اما ج نداد تو شوکم:(

  10. #47
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 آذر 03 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1393-2-29
    نوشته ها
    161
    امتیاز
    10,803
    سطح
    68
    Points: 10,803, Level: 68
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    392

    تشکرشده 345 در 144 پست

    Rep Power
    46
    Array
    پاسخ ساده است.
    میخای سامان بخری؟ :-)
    خب یه سامان بهتر بخر که دو میلیون بیارزه.
    چرا جواب نداد؟ چون سنخیتی باهاش نداری! ربطی به پول و دکترا و ... نداره! اون رابطه میخاد اونم نه رابطه ادامه دار! نهایت دوبار باهاش باشی، میره سراغ بعدی. شاید هم همزمان با تو با یه دختری که سه تومن در ماه حقوق داره باشه.
    نکنه فکر میکنی چون نتیغیده تو رو الان، عاشقته؟!!!
    خیر ، علاقهای به شما نداره چون سنخیتی با تو نداره! نه تو می تونی مثل اون بشی و نه اون میتونه مثل تو بشه.
    پرده پرده آنقدر از هم دریدم خویش را
    تا که تصویری ورای خویش دیدم خویش را

    خویش خویش من هم اکنون از در صلح آمدست
    جمله گوش از غیر بستم تا شنیدم خویش را
    خویش خویش من مرا و هرچه من ها بود سوخت
    کشتم او را و زخاکش پروریدم خویش را
    معنی این خویش را از خویش خویش خود بپرس
    خویش بینی را گزیدم تا گزیدم خویش را

  11. 2 کاربر از پست مفید من می دونم تشکرکرده اند .

    zzzz (چهارشنبه 18 شهریور 94), اعجاز عشق (پنجشنبه 19 شهریور 94)

  12. #48
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-2-06
    نوشته ها
    339
    امتیاز
    15,253
    سطح
    79
    Points: 15,253, Level: 79
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    700

    تشکرشده 557 در 227 پست

    Rep Power
    72
    Array
    من میدونم اره من فکرمیکنم نمیخواد خودشوپیش من خارکنه و درسته من به دلش واس ازدواج ننشستم اما تودلش میگه مورد خوبیه و دودله
    بانظر من مخالفید؟چرااا؟
    این همه دختر با اون دوستن شایدبا اوناهم رابطه داره خب میگه ساناز نیازمالیمو تامین میکنه دختر ایکس نیازجنسیمو اون با چنتا دختر همزمان هست
    ینی چی که بامن سنخیتی نداره؟میشه توضیح بدی؟
    ینی چون از تظر اعتقادی وفرهنگی باهم فرق داریم؟ ینی انقد مهمه؟ ینی اگه مشابه بودیم منومیخواس؟ینی مشکلش همین تفاوت اعتقادی وفرهنگیه؟ینی زیبایی دختر واسش مهم نیس؟ تورو خدا همرو جواب بدید من باید همه سوالای ذهنم پاسخ داده شه تابتونم خودمو اروم کنم مرسی

  13. #49
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    نقل قول نوشته اصلی توسط zzzz نمایش پست ها
    من میدونم اره من فکرمیکنم نمیخواد خودشوپیش من خارکنه و درسته من به دلش واس ازدواج ننشستم اما تودلش میگه مورد خوبیه و دودله
    بانظر من مخالفید؟چرااا؟
    این همه دختر با اون دوستن شایدبا اوناهم رابطه داره خب میگه ساناز نیازمالیمو تامین میکنه دختر ایکس نیازجنسیمو اون با چنتا دختر همزمان هست
    ینی چی که بامن سنخیتی نداره؟میشه توضیح بدی؟
    ینی چون از تظر اعتقادی وفرهنگی باهم فرق داریم؟ ینی انقد مهمه؟ ینی اگه مشابه بودیم منومیخواس؟ینی مشکلش همین تفاوت اعتقادی وفرهنگیه؟ینی زیبایی دختر واسش مهم نیس؟ تورو خدا همرو جواب بدید من باید همه سوالای ذهنم پاسخ داده شه تابتونم خودمو اروم کنم مرسی


    سلام


    اگر من آینده تو نشونت بدم باز کار خودتو میکنی !


    من یکی از دوستان دبیرستان زنگ زده ، فردا قرار گذاشتیم بریم بیرون

    جالبه اسمش هست سامان

    هر اتفاقی فردا بیافته تقصیر شماست






    ​​

  14. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    zzzz (چهارشنبه 18 شهریور 94), اعجاز عشق (پنجشنبه 19 شهریور 94)

  15. #50
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 آذر 03 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1393-2-29
    نوشته ها
    161
    امتیاز
    10,803
    سطح
    68
    Points: 10,803, Level: 68
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    392

    تشکرشده 345 در 144 پست

    Rep Power
    46
    Array
    سوال های ذهن تو رو پاسخی نیست! هر پاسخ ما سوال جدید برات ایجاد میکنه. در نهایت آروم نمیشی! بدتر میشی.

    یه کلوم ختم کلوم...
    سامان فرد مناسبی برای ازدواج با تو یا هر کس دیگه ای نیست. به خاطر اعتقادت هم نیست . اگه اهل رابطه نامشروع برقرار کردن هستی، برو جلو! ولی خودت رو آماده کن که عذاب بیشتری بکشی ، بعد از اولین رابطه ، دیگه تو مترو هم نمی بینیش! تو هم تبدیل شدی به دختری که ادامه زندگی شو میخاد با سامان های مختلف بگذرونه. آینده ات اینه. انتخاب با خودته! سوال هات هم جواب نداره. یه جور چرخش هست که فقط یه ذهن بیمار میتونه دنبال همچین سوال هایی بگرده.
    پرده پرده آنقدر از هم دریدم خویش را
    تا که تصویری ورای خویش دیدم خویش را

    خویش خویش من هم اکنون از در صلح آمدست
    جمله گوش از غیر بستم تا شنیدم خویش را
    خویش خویش من مرا و هرچه من ها بود سوخت
    کشتم او را و زخاکش پروریدم خویش را
    معنی این خویش را از خویش خویش خود بپرس
    خویش بینی را گزیدم تا گزیدم خویش را

  16. 2 کاربر از پست مفید من می دونم تشکرکرده اند .

    zzzz (چهارشنبه 18 شهریور 94), اعجاز عشق (پنجشنبه 19 شهریور 94)


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به خاطر سختگیری مادر ازدواج نکردم و تنهایی داغونم کرده
    توسط baran_2008 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 مهر 96, 22:16
  2. زندگی داغون من
    توسط نازنین 2 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 اردیبهشت 96, 10:17
  3. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 آبان 92, 11:10
  4. کمال گرایی و عدم اعتماد به نفس!ذهنم همیشه داغونه خسته شدم...:(
    توسط atefeh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: جمعه 05 مهر 92, 19:29
  5. داغونم کمکم نمی کنید؟
    توسط من تنهام در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 دی 91, 23:21

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.