موضوع من در قسمت درگيري و اختلاف زن و شوهر دو ساله وجود داره و تقريبا همه همدردي هاي عزيز منو ميشناسن بهتر دونستم حالا ك كارم ب جدايي رسيده بيارم تاپيكمو اينجا
من هنوز اقدام ب جدايي نكردم بعد از نه ماه قهر
چ كاري بهتره حالم اصلا خوب نيست
تشکرشده 547 در 219 پست
موضوع من در قسمت درگيري و اختلاف زن و شوهر دو ساله وجود داره و تقريبا همه همدردي هاي عزيز منو ميشناسن بهتر دونستم حالا ك كارم ب جدايي رسيده بيارم تاپيكمو اينجا
من هنوز اقدام ب جدايي نكردم بعد از نه ماه قهر
چ كاري بهتره حالم اصلا خوب نيست
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)