امروز اوون دختره که رو پایان نامه دکتراش کار میکنه گفت اینجا خوب نیس جای پیشرف نداره خودش تودانشگا استخدامه خواستم بگم اگه خوب نیس چرا پایان نامتو اومدی اینجا میرفتی جای دیگه والا ولی همین حرفش روم تاثییر بد گذاش حس بدی دارم حس میکنم اونجا کمه اه رو اعصابم راه رفت تاخونه تو خودم بود واقعا دارم اذیت میشم :((
یچیز اعجازعشق گف خوب بود گفتی این خداس که انسانهارو از تخت ب عرش میبره گاهی باید برامون یاداوری شه چون یادمون میره
یچیز میگم بخندید رییس ازمایشگامون دکترای تخصصی داره 44سالشه هیت علمیه داروخانه داره پولدار بهم ابراز علاقه کرده خودم فکرمیکنم از حیاو کمروییم خوشش اومده ولی شانس من کاش سامان اینجوری بود البته من میترسم موقعیت شغلیم ب خطربیفته چون اون اقا سن باباموداره خخخ ولی کل همکارا فهمیدن بهم میگن چقد روتو حساسه من اخه باهاش سنگینم ولی بقیه باهاش گرمن خداکنه بیخیال من شه والا من یکی دیگرو میخوام این چه وضعشه اخه این چه دنیاییه اه








علاقه مندی ها (Bookmarks)