سلام
ببینید خانم پرواز شما مسئول زندگی و خوشبختی خودتون هستین .. لطفا درصدی کمی از دل سوزوندن ها به بچه های دکتر رو صرف خودتون، آیندتون و حرمتتون بکنین.
.
اصلن هم بعید نیست که خود دکتر داره شما رو محک میزنه هی تماس میگیره و پیام میده ... همون پیامی که خانم شیدا نوشتن مناسب ترین پیام هست که فک کنم فرستادی و اگه تماس گرفتن بگین مشغولیت و کار های "شخصی دارین و به هیچ وجه نمیتونین براشون وقت بزارین. ببین دختر به کجا رسیدی که دلت به رحم میاد که بشون نه بگی ولی دکتر بجای قدر دانی از زحماتت با رندی تمام داره با حیثیت و آبروت بازی میکنه باز دلت به رحم میاد ؟؟؟
.
مطمئن باش تنها کسی که برات دل میسوزونه همون خانوادت و نزدیکانت هستن که شما ازشون فراری هستی. مطمئن باش دکتر واسه آموزش بچه هاش مناسب ترین کار رو انجام میده چه شما باشین چه نباشین.. شما هیچ مسئولتی در قبال اون خانواده و بچه هاش ندارین که اینطور سنگشون رو به سینت میزنی.
.
همین پدرتون که ازش خیلی گله دارین (و شایدم حق داشته باشین) باااااز 1000 مرتبه بیشتر از اون دکتر برات دل میسوزونه. خانمی قدر خودتو بدون نذار زندگیت و آیندت تباه بشه.
.
خانم مریم تو پست #55 به نکته های خوبی اشاره کردن ... با دقت بخونش.