به نظر من معیارهاتون سخت گیرانه نیست خیلی هم منطقیه فقط تشخیص این مسائلی که فرمودین یه مقدار سخته
من اصلا موافق این نیستم که مردهای مذهبی مخالف تحصیل و کار همسرشون هستن البته بستگی داره چه جور مذهبی باشه بله اگه مذهبی خشک باشه مطمئنا اره ولی فکر نکنم شما بخوای با ادمای مذهبی خشک ازدواج کنی
همسر من بسیار انسان معتقدی هستن و نماز و روزه و رعایت حریم با نامحرمو اینارو دارن ولی اینطوریم نیست وقتی یه خانومی میبینه یا با خانومی صحبت کنه سرشو بندازه پایین و نعوذبالله بگه خیلی رفتار عادی دارن البته با رعایت حریم
تا حالا ندیدم با خانومی گرم بگیره یا بگه بخنده ولی از طرفی هم اصلا خودشونو از خانوما دور نمیکنن و به اصطلاح رفتارهای خشک نداره هرکس همسرمومیبینه تو نگاه اول اولین چیزی که میگه اینه که همسرتون خیلی نجیبن
به شدت مشوق من برای ادامه تحصیل و کار هستن حتی خودشون برام جایی روواسه کار پیدا کردن
جالبتر اینکه با ارایش و پوشش من هم خیلی کاری نداره و اصلا ازون مردای مذهبی رو اعصابی نیست که مذهب و دینشونو تو ارایش و موی خانومشون میبینن
شاید باورتون نشه اما اینقدر زیبا رفتار میکنه که تفکر منو راجع به دین هم عوض کرده من امسال برای اولین بار باهاش روزه گرفتم در حالیکه چند سال پیش من تفکرات بسیار متفاوتی داشتم و اینقدر تغییر حتی برای خودم عجیبه
من عاشق ارایش کردنم و محاله بدون ارایش بتونم تا سر کوچه برم کاش استدلال هسرمو راجع به این قضیه میشنیدین
من قبلا بهش میگفتم من چون ارایش میکنمو خیلی حجاب ندارم و از طرفی عاشق ارایشم هستم پس نمیتونم نماز و روزم بگیرم
همسرم در جواب من میگفت دین و مذهبی بودن و به خدا نزدیک شدن هم سطح داره نمره ده تا 20همشون قبولن تو 20 نباش ولی حداقل کاری کن ده بگیری بهشتم سطح و طبقه داره شما نمیخواد بری اون بالا بالا ها اما کاری کن حداقل طبقات پایین قرار بگیری
اینقدر زیبا از خداو احساسش به خدا حرف میزنه و از ارامشی که با نمازخوندن تجربه میکنه میگه که امسال دلم خواست منم تجربش کنم و ماه رمضانو برای اغازوبرای اولین بارغنیمت دونستم
اینارو واسه این گفتم که بدونی هم خواسته هات غیر منطقی نیست هم واقعاپیدا میشن همچین مردایی
اما خیلی دنبال سفت وسختاشون نباش
چون یه مقدار با اونایی که خیلی سفت و سختن کنار اومدن سخته و معمولا مخالف هزار درصدی کار خانومان و کلا تو همه چی ریجید و خشکن مخصوصا در برابر زنشون که دیگه واویلا
دنبال کسی باش که با قلبش خدارو حس کنه و انسان با وجدانی باشه همه چی بعدش میاد
برات ارزو میکنم هرکسی دوس داری سر راهت قرار بگیره با این معیارها به خوشبختی نزدیک هستید
شک هایت را باور نکن و هیچگاه به باورهایت شک نکن
زندگی شگفت انگیز است اگر بدانید که چطور زندگی کنید
ویرایش توسط sahar67 : یکشنبه 31 خرداد 94 در ساعت 20:21
علاقه مندی ها (Bookmarks)