به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 51

Threaded View

  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 فروردین 96 [ 14:28]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    6,459
    سطح
    52
    Points: 6,459, Level: 52
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 79.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    305

    تشکرشده 406 در 145 پست

    Rep Power
    51
    Array
    منم با ميشل جان موافقم. شميم جان يا از اين ور بوم ميوفتي يا از اون ور. درسته كه مي گيم گارد نگير ولي نمي گيم بله چشم قربان بگو.
    ببين يه نكته اي توي برخورداي تو و همسرت وجود داره اون هم اينكه هر دوتون مقصرين. كي گفته كه اينجا فقط تو داري اشتباه مي كني؟؟ همسرت هم همچين برخورداي درستي نداشته. ولي اونوقت داري در مقابلش طوري برخورد مي كني كه تمام حق رو به ايشون بدي!! الان داري مي گي مقصر صرف شمايي!! اصلا هم اين طوري نيست. من چند بار گفتم بازي بايد به صورت "برنده-برنده" باشه. چرا اصرار داري حتما يه بازنده تعريف كني؟

    بذار در مورد مثال ماشيني كه زدي كه دقيقا همين رفتار منفعلانه ست، رفتار درست تر رو برات مثال بزنم شايد درك كني.
    شايد بهتر بود اينطوري بيان مي كردي: آره ديگه عسل من انقدر كار مي كنه بايدم بتونه همچين ماشيني سوار شه. كي واسه منم از اين ماشين خوبا بخره؟

    سوال: همسرت رو بردي تو موضع ضعف؟ خودت تو موضع ضعفي و اينكه حقته تا در مقابل اين مرد از حقوق كمتري بهره مند باشي؟!
    ولي الان اينجا چه اتفاقي افتاد؟ تو به همسرت ثابت مي كني كه بله شما حق داري ماشين خوب سوار شي. منم حق دارم! ولي من اين قدرت تهيه ماشين رو ميسپارم به مردٓم. تا علاوه بر اينكه مي تونه با تهيه ماشين براي من، خودي نشون بده، من هم تو موضع ضعف نمونده باشم و هم رده هم باشيم.

    اصلا و اصلا خودت رو مقصر صرف ندون. حرف حساب ما اينه كه هم همسرت مشكل داره هم شما. اما، اما، تو به عنوان يك زن چنان قدرتمندي كه مي توني با اصلاح رفتار خودت، رفتار همسرت رو هم اصلاح كني ...

  2. 3 کاربر از پست مفید setare_000 تشکرکرده اند .

    paiize (شنبه 29 فروردین 94), میشل (شنبه 29 فروردین 94), شمیم الزهرا (یکشنبه 30 فروردین 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.