به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 58

Threaded View

  1. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array
    جالبه حس نوشیدنی که مستقیم بره تو مغزم رو من هم هر از گاهی دارم
    فکر کردم شاید سیگار بتونه اینکار رو بکنه یکمی میتونست اما مسکن موقت دردی رو دوا نمیکنه

    زندگی ما آدمها در طول یک روند که اسمش رو زمان گذاشتن معنی پیدا میکنه
    اما همین زمان گاهی میتونه مرهم باشه گاهی خود درد

    یادمه بهم میگفتن خرس ، چون شبها زود میخوابیدم
    حتی در دوران دانشگاه نهایتا ده خواب بودم
    اما تازگی ها مسلک شب بیدار ها شدم

    یکم به طبیعت مراجعه کن طبیعت انرژی و سیگنال منفی رو از وجود آأمهای خسته جذب میکنه
    من بازیچه دست خدام راهی برای پیشرفت انسانها این کره خاکی

    من تونستم رها کنم
    و وقتی رها کردم خودش اومد سمت من
    خود آرامش

    وقتی که فهمیدم من مسئول اصلاح و تربیت دیگران نیستم
    وقتی که درک کردم به دیگران چه مربوط که من چطوری زندگی میکنم
    وقتی که مهمتر از همه اینها از یه چیز مهم دست کشیدم و رهاش کردم : توقع

    وقتی از کسی توقع نداشته باشی حتی در قبال کاری که براش کردی
    وقتی از آدمهای هر روز مسیر زندگیت توقع نداشته باشی
    اون وقت آرامش میاد سراغت

    شما نمیتونی مثل برادرهات باشی
    شما یک جنس دیگری
    جنسی با لطافت بیشتر و قدرت کینه ورزی بیشتر
    جنسی با حافظه بلند مدت بیشتر

    خستگی بخاطر توقع هست توقع سم زندگی و آرامش.
    آدمها رو رها کن توقع از آدمها رو رها کن تا خودت آسیب نبینی .

    یک نفر که چند تا کتاب مینویسه کم کم یک بینش خاص خودش پیدا میکنه و این میشه اصل براش.
    خیلی از بزرگان نویسنده و روشنفکرها یک اصل دارند که لب مطلب تمام کتابهاشون میشه

    اصل زندگی رو پیدا کنیم و باقی فسانه است دور از زمانه است دور از همه های و هوی های عاشقانه است
    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم


  2. 2 کاربر از پست مفید rozaneh تشکرکرده اند .

    یه دختر سرگردان (دوشنبه 31 فروردین 94), میشل (دوشنبه 24 فروردین 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بیایید تا بخندیم....
    توسط ویدا@ در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 25 آبان 92, 15:34
  2. بیایید همدیگر را ببخشیم
    توسط بالهای صداقت در انجمن هیجانات و احساسات
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 26 دی 88, 07:42
  3. بیایید از عشق صحبت کنیم
    توسط parnian1 در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 آبان 88, 21:53
  4. از دام ترس بیرون ببایید !
    توسط ani در انجمن اضطراب و استرس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 30 خرداد 88, 08:56
  5. بیایید کمی بیندیشیم
    توسط tina در انجمن سخنان نغز و جملات قصار بزرگان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 14 اسفند 86, 16:53

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.