درود در حلقه ای بی نهایت
با فراخوانی تابع امید
و ارسال رشته موفقیت به عنوان خروجی برای تو دوست عزیز.
سلام
دوست عزیزم ، مساله ات انچنان که عنوان میکنی لاینحل نیست. امیدوارم راه حلی که میدم واست مفید واقع بشه.
اولا بگذار سنگ نظرم رو باهات وا بکنم : ببین تهش نمیشه. بیشتر از این که نیست. خب چی میشه؟ یعنی توی جوون با این همه قدرت و استعداد و توانایی های نهفته ، به همین یه مورد داری می بازی؟ نه نمیتونم قبول کنم.
سربازی :
فکرشو نکن. دوسال عمرت که هدر میشه. تو بیشترش نکن. بذار فقط دوسال باشه. اگه دانشجو نبودی میگفتم اول سنگ سربازی رو رد کن که جلوی ایده ها و موفقیت هات رو میگیره.
اما الان کاری که باید بکنی محافظت از چند سالیه که رفتی دانشگاه و واحد هاییه که پاس کردی تا به نتیجه برسونیشون.
این تنها کاریه که باید بکنی . می بینی ؟ خیلی سادست.
خب حالا بیا یه کم حرف بزنیم تو یه محیط ارام ذهنی.
خب حالا دو سه سال زمان داری که به گزینه هایی که پیش روت داری(سربازی ، ارشد ، تجارب کاری) فکر کنی.
چقدر ؟ دو سه سال. خیلی زمانه مناسبیه. میدونی چرا میگم مناسبه؟ چون من تو همین چند دقیقه بهت اثبات میکنم میشه نتیجه گرفت دیگه چند سال که دیگه جای خود دارد.
پیشنهاد شخصیم اینه که پس از کارشناسیت بری دنبال سربازیت. ترجیحا همه روش ها رو بگرد شاید اصلا معاف شدی.کفالت ، خواهر ، مادر ،خلاصه تمام قوانین رو چک کن. نشد هم خب میری سربازی. به سلامت.
خب حالا که می بینی شما حدود چهار پنج سال وقت داری.
باید بهترین خروجی رو تو این چند سال از خودت بکشی بیرون.
قبل همه چیز بدون شک چیزی که مهمه اگه گفتی چیه ؟ افرین . زبان انگلیسی. چطوری؟ لینکش توی امضام هست.
خب کارت مرتبط بارشتت قراره در خصوص تکنولوژی باشه.
تکنولوژی تو ایران دو شکله :
یا اچار فرانسه ای.
یا پیچ گوشتی.
شاخه مورد نظرت رو انتخاب کن و از طریق منابع انگلیسی(تاکید میکنم انگلیسی !) شروع به اموزش و تمرین و یادگیری کن.
ببین ! چند سال میتونی راحت ! تمرین کنی.
حواست باشه از این شاخه به اون شاخه نپری که واسه دانشجوهای کامپیوتر و ای تی بدترین کار همینه.
خب شما پسر گل بعد سربازیت چی داری؟
مدرک زبان انگلیسی.
نمونه کارهای شخصیت که به راحتی میتونی به عنوان رزومه رو کنی و هر کسی رو تحت تاثیر قرار بدی.
تجارب کوچیکی دارم که بذار بگم یه کم انگیزه بگیری :
طراحی وب : اگه بدونی چطور باید یاد بگیری ، یه سال زمان واسش کافیه ، بعدش باید یه پارو بخری که پولاتو جارو کنی. مثلا ماهی 4 یا 5 میلیون. چطوری؟ منبع مناسب. کجا کار؟ شرکت ها + کار خصوصی واسه خودت.
اپلیکیشن اندروید : مثل بالا.
شبکه : دقیقا شرکت هایی هستن که میدونن تو دانشگاه هیچی یاد نمیدن. فقط میخان دانشجوی کامپیوتر باشی ، بهت میگن خودمون بهت یاد میدیم. تو بیا با ما کار کن.
دیگه این که ، لطفا نه نیار تو کار. من خودم این کاره ام. اینا رو با چشمهای خودم دیدم و تجربه کردم.رو هوا نیست.
حواست باشه ، اول درس. بعد بقیه چیزایی که گفتم.
دوست گلم ، این که واست نظر گذاشتم خیلی واسه خودم ضرر داشت. امیدوارم مفید باشه واست و جدی بگیری.
پاشو که ایندت شیرین تر از اینه که با حسرت خوردن حیفش کنی.
پاشو ...








علاقه مندی ها (Bookmarks)