شما حتماض نزد یک روانشناس بالینی بروید . بهتر هست یک بررسی روانکاوانه داشته باشید اگر واقعاً می خواهید روند اینگونه ادامه پیدا نکند . چون این حالات شما طبیعی نیست .
موفق باشید
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
شما حتماض نزد یک روانشناس بالینی بروید . بهتر هست یک بررسی روانکاوانه داشته باشید اگر واقعاً می خواهید روند اینگونه ادامه پیدا نکند . چون این حالات شما طبیعی نیست .
موفق باشید
abi.bikaran (سه شنبه 13 آبان 93), Pinaar (چهارشنبه 14 آبان 93), SpecialBoy (سه شنبه 13 آبان 93), گوش ماهی (چهارشنبه 14 آبان 93), سوده 82 (سه شنبه 13 آبان 93), شمیم الزهرا (سه شنبه 13 آبان 93), عشق آفرین (سه شنبه 13 آبان 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)