
نوشته اصلی توسط
m.reza91
با توجه به خیانت های گسترده ای که بهم شد فکر کنم بهره یه مدت اینجاها پیدام نشه !!

ولی بهتون اطمینان میدم که این فرد بهتون امون نمیده و تک تکتونو بیچاره میکنه اولم نوبته اوناییه که ازش حمایت کردن! یه روز همتون میاین دنبالم و دیگه پیدام نمیکنید !
پ.ن.: هر کی زیرآب پست منو زده خودش بیاد بگه وگرنه زیرآب پستای همتونو تا یک ماه آینده میزنم. البته میدونم چه کسی این کارو کرده همون که الان خیلی خوشحاله!
من دیگه رفتم!
دیگه منو نمیبینید!
فایده ای نداره دیگه برنمیگردم اصرار نکنید!
خداااااااااروشکررفت!!
بچه هاحالابیایدتانیستش پشت سرش حرف بزنیم!!!
دیدید چه آدمی بود؟دوروزنتونست خودش رونگه داره.بایه پست سریع جوگیرشدوشروع کرداما دیدکه حسابی تنهاست!!
حقش بود!!!
یه جوری گفت نفس کش!!من فک کردم الان همه مون روباخاک یکسان میکنه...هه هه هه...پست بعدی خودش رویکسان کردباخاک!!!
فرشته جان نه عزیزم...من محض کنجکاوی رفتم ببینم کبوترهارو که اون اتفاق افتاد...وگرنه تابیهوشی کامل منتظرمیموندیم بعدتشریح میکردیم!
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
علاقه مندی ها (Bookmarks)