به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 102 از 125 نخستنخست ... 2526272829293949596979899100101102103104105106107108109110111112122 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,011 تا 1,020 , از مجموع 1246
  1. #1011
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط m.reza91 نمایش پست ها
    با توجه به خیانت های گسترده ای که بهم شد فکر کنم بهره یه مدت اینجاها پیدام نشه !!
    ولی بهتون اطمینان میدم که این فرد بهتون امون نمیده و تک تکتونو بیچاره میکنه اولم نوبته اوناییه که ازش حمایت کردن! یه روز همتون میاین دنبالم و دیگه پیدام نمیکنید !

    پ.ن.: هر کی زیرآب پست منو زده خودش بیاد بگه وگرنه زیرآب پستای همتونو تا یک ماه آینده میزنم. البته میدونم چه کسی این کارو کرده همون که الان خیلی خوشحاله!


    من دیگه رفتم!
    دیگه منو نمیبینید!
    فایده ای نداره دیگه برنمیگردم اصرار نکنید!
    خداااااااااروشکررفت!!
    بچه هاحالابیایدتانیستش پشت سرش حرف بزنیم!!!
    دیدید چه آدمی بود؟دوروزنتونست خودش رونگه داره.بایه پست سریع جوگیرشدوشروع کرداما دیدکه حسابی تنهاست!!

    حقش بود!!!
    یه جوری گفت نفس کش!!من فک کردم الان همه مون روباخاک یکسان میکنه...هه هه هه...پست بعدی خودش رویکسان کردباخاک!!!



    فرشته جان نه عزیزم...من محض کنجکاوی رفتم ببینم کبوترهارو که اون اتفاق افتاد...وگرنه تابیهوشی کامل منتظرمیموندیم بعدتشریح میکردیم!
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  2. 6 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 17 مهر 93), khaleghezey (جمعه 18 مهر 93), m.reza91 (پنجشنبه 17 مهر 93), reihane_b (پنجشنبه 17 مهر 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 17 مهر 93), رزا (پنجشنبه 17 مهر 93)

  3. #1012
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    بای بای بعضیها....
    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.

    ویرایش توسط abi.bikaran : پنجشنبه 17 مهر 93 در ساعت 17:47

  4. 6 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    fariba s (شنبه 19 مهر 93), khaleghezey (جمعه 18 مهر 93), m.reza91 (پنجشنبه 17 مهر 93), reihane_b (پنجشنبه 17 مهر 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 17 مهر 93), رزا (پنجشنبه 17 مهر 93)

  5. #1013
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر بیخیال نمایش پست ها
    خدایییش خبری نیست؟؟؟؟
    من واقعا در این لحظه کنجکاو شدم، جالبه برام جناب فرهنگ شدن مدافع حقوق خانوم ها! !! البته قبلا هم سکوت میکردن من تا حالا پیامی که خلاف حقوق خانوما باشه از ایشون ندیدم ولی جدیدا سکوت و شکستن و حرفایی میزنن که حس کنجکاوی آدم و تحریک میکنه.

    الان جناب فرهنگ شدن شبیه این تازه دامادایی که هنوز تازه حس متاهلی بهشون دست داده انگار تازه با جنس مونث و خوبی ها و مهربونیاشون آشنا میشن. انگار قبلا اصلا توجه نکرده بودن خانوما چقدددددر انسان های مهربون و خوب و لطیفی هستن.
    .
    نه خبری نیست.من از بد تولد مدافع حقوق شما بودم.در طول تاریخ حقتون به خاطر ظرافت

    جسمتون پایمال شده.البته برای اینکه خبری بشه این دفاع لازمه بلخره باید یکی از شما

    رضایت بده تا خبری بشه.از اون آدمیام نیستم وقتی کارم راه افتاد همه چیو فراموش کنم.


    پاییزه برای چی کبوتراهو تشریح می کردین؟

    ویرایش توسط فرهنگ 27 : پنجشنبه 17 مهر 93 در ساعت 17:52

  6. 6 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 17 مهر 93), fariba s (شنبه 19 مهر 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 17 مهر 93), آرام دل (جمعه 18 مهر 93), دختر بیخیال (پنجشنبه 17 مهر 93), رزا (پنجشنبه 17 مهر 93)

  7. #1014
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    خخخخخخ الان یاد مدرسه افتادم یه سال که مبصر شده بودم یکی از بچه ها ادیت کرد اسمشو دادم تا حدودی تنبیهش کردن! آخ الان میفهمم چقدر نچسب بودم اون موقع واسه دختره
    چوغولی کردن هم حال میده ها

    تازه اگه میدونستم این همه آدم از رفتن آقامحمدرضا خوشحال میشن زودتر برخورد میکردیم باهاش!


    اما خارج از شوخی من هیچوقت زیر آب نمیزنم. الانم اومدم علنا تو روز روشن به خودتون گفتم که آمادگی پیدا کنید! وگرنه گزارش و... اینا ندادم.
    البته از این به بعد اگه بچه های خوبی نبودید این کار هم میکنم

    پ.ن. میگم بچه البته شماها همه جای پدر مادرای من هستیدا ! ولی خب دیگه... خخخخخ

    تا اعمال قانونی دیگر بدرود!
    دخترا حواستون باشه من پارتی مارتی هم تو کارم نیست!هنوز همون مبصرم
    ویرایش توسط reihane_b : پنجشنبه 17 مهر 93 در ساعت 17:59

  8. 6 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 17 مهر 93), khaleghezey (جمعه 18 مهر 93), m.reza91 (پنجشنبه 17 مهر 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 17 مهر 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 17 مهر 93), رزا (پنجشنبه 17 مهر 93)

  9. #1015
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    من از بد تولد مدافع حقوق شما بودم.در طول تاریخ حقتون به خاطر ظرافت

    جسمتون پایمال شده.
    اقایون از جناب فرهنگ یاد بگیرین
    به افتخارشون
    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.


  10. 7 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    fariba s (شنبه 19 مهر 93), khaleghezey (جمعه 18 مهر 93), reihane_b (جمعه 18 مهر 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 17 مهر 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 17 مهر 93), دختر بیخیال (پنجشنبه 17 مهر 93), رزا (پنجشنبه 17 مهر 93)

  11. #1016
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    نه خبری نیست.من از بد تولد مدافع حقوق شما بودم.در طول تاریخ حقتون به خاطر ظرافت

    جسمتون پایمال شده.البته برای اینکه خبری بشه این دفاع لازمه بلخره باید یکی از شما

    رضایت بده تا خبری بشه.از اون آدمیام نیستم وقتی کارم راه افتاد همه چیو فراموش کنم.


    پاییزه برای چی کبوتراهو تشریح می کردین؟

    شما اصلاااا نگران جواب مثبت نباشیین.
    با همین سرعتی که پیش میرین. فقط کافیه یبار برین خواستگاری دیگه تمام جواب مثبت میگیرین.البته برای پایدار بودنش باید همینطوری باشین هاااا! ! یوقت نزنی زیر حرفتون.

    پس مبارکه جناب فرهنگ، شیرینی ما هم فراموش نشه! !

    فقط قبلش تنبلی و بذارین کنار پاشین پاشین زود برین خواستگاری! !!

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط abi.bikaran نمایش پست ها
    اقایون از جناب فرهنگ یاد بگیرین
    به افتخارشون


    - - - Updated - - -

    من الان دلم برای آقای ام رضا سوخت!
    یکم سنگدلانه پیش نرفیتن عایا؟؟!!!
    گناه دارن خب، همتون رفتین یک طرف هیشکی نرفت اونطرف! !!
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  12. 6 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 17 مهر 93), m.reza91 (پنجشنبه 17 مهر 93), reihane_b (جمعه 18 مهر 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 17 مهر 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 17 مهر 93), رزا (پنجشنبه 17 مهر 93)

  13. #1017
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    جناب فرهنگ واسه یادگیری دیگه!!!
    الانه که ستادحفظ محیط زیست بیان منو دستگیرکنن!!بابایه خاطره نوشتم ها!!

    البته من خودمم ناراحت میشدم واسه حیونکی ها!!!ولی اون مارمولکه حقش بود!!چندش

    بچه ها واقعااااا رفت؟؟من هنوزباورم نمیشه
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  14. 5 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 17 مهر 93), m.reza91 (پنجشنبه 17 مهر 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 17 مهر 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 17 مهر 93), رزا (پنجشنبه 17 مهر 93)

  15. #1018
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر بیخیال نمایش پست ها

    من الان دلم برای آقای ام رضا سوخت!
    یکم سنگدلانه پیش نرفیتن عایا؟؟!!!
    گناه دارن خب، همتون رفتین یک طرف هیشکی نرفت اونطرف! !!
    دختر بیخیال شما دلت به حال این جماعت نسوزه جایی نمیره مال بد بیخ ریش صاحبشه
    مطمئن باش همین پشت ومشتها باز داره نقشهای شومی میکشه

    اخه کی میرفت اونطرف بی خیال جان ؟
    به قول فرهنگ دوقطب همنام که نمیتونن کنار هم باشن نتیجه اش میشه این
    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.


  16. 6 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    fariba s (شنبه 19 مهر 93), m.reza91 (پنجشنبه 17 مهر 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 17 مهر 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 17 مهر 93), دختر بیخیال (پنجشنبه 17 مهر 93), رزا (پنجشنبه 17 مهر 93)

  17. #1019
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    خخخخخخ الان یاد مدرسه افتادم یه سال که مبصر شده بودم یکی از بچه ها ادیت کرد اسمشو دادم تا حدودی تنبیهش کردن! آخ الان میفهمم چقدر نچسب بودم اون موقع واسه دختره
    چوغولی کردن هم حال میده ها

    اون قدیما مسوول بررسی مشق ها بودم ( اون موقع این پست چه ابهتی هم داشت تازه چقدرم کلاس میذاشتم )

    همه مخش ها رو ریز به ریز بررسی میکردم بعد تو دفترم مینوشتم
    لطف الهی : دوسطر جا گذاشته - ناصری : یک کلمه غلط نوشته - روحی : بد خط نوشته بیچاره روحی - زینالی جلد دفترش پاره شده ...اخرش هم امضا می کردم ملاحظه گردید

    خانم هم به حسابشون می رسید. ...خب چه کنم وظیفمو باید درست انجام می دادم...

    این در حالی بود که من یادم نمیاد تا حالا یک دونه مشق کامل نوشته شده داشته باشم گاهی یک صفحه جا مینداختم گاهی یه بند درمیان مینوشتم بستگی به حالم داشت .
    چند مورد کاملشو تو دفترم داشتم که اون هارو خواهرم برام نوشته بود!!!

    مخصوصا اون درسه بود " شهر ما خانه ما "؟ بدم میومد سه صفحه بود دوصفحه شو نوشتم .

    ازین درس "پست " هم بدم میومد اه اه . امسال که کتاب فارسی دبستان برادر زادمو میدیدم واقعا طراحی زیبایی داشت ولی بهم نچسبید اون قدیمیا نوستالوژی زمان ما ...

    یادمه خیلی باکلاس بودم (تیپ خودشیفتگان)همه بچه ها برا دست بالابردن فقط انگشت اشارشون رو بالا میبردن حرص می خوردم تریپ من دانشجویی بود کلا کف دستمو نشون خانم میدادم . بالاخره همه یاد گرفتن که نباید اشارشونو بالاببرن .

    هــــِی جوانی کجایی

    راستی ارامش برقرار شده ها

    یادتون نره با دوستان مروت با ام رضا مدارا
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  18. 5 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 17 مهر 93), m.reza91 (پنجشنبه 17 مهر 93), reihane_b (جمعه 18 مهر 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 17 مهر 93), رزا (پنجشنبه 17 مهر 93)

  19. #1020
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آبان 00 [ 20:15]
    تاریخ عضویت
    1393-7-16
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    8,678
    سطح
    62
    Points: 8,678, Level: 62
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    556

    تشکرشده 637 در 143 پست

    Rep Power
    38
    Array
    من نمی خوام وارد کل کلتون بشم چون در جریانش نیستم و حوصله در جریان قرار گرفتن هم نداشتم !!در نتیجه گفتم بذار پابرهنه بدوم وسط بحثشون و کل کلشون روخراب کنم آقادلتون آب ب ب ب .......اگه حدس زدید من چه کار می کردم؟؟نه بابا نمی تونید.....آش صبحانه روز جمعه رو بار گذاشتم(وای خواهر باراولمه درست میکنم حتما عالییییی میشه ) دلتون آب ب ب ب.....عجب آشی بشه.....خلاصه حواستون باشه با من کل نندازیددست از پا خطا کنید من یه آشی میپزم براتون یه وجب روغن روش باشه
    دلتون آب ب ب ..... وای داره بوی خوشش خونه رو پرمیکنه....
    راستی من دارم فردا به مدت 3روز می روم سفر...صفحه نذارید پشتم!!!
    میان پرواز تا پرتاب...
    تفاوت از زمین تا آسمان است.
    پرواز که کنی، آنجا می‌رسی که خودت می‌خواهی!
    پرتابت که کنند، آنجا می‌روی که آنان می‌خواهند،
    پس پرواز را بیاموز...



  20. 4 کاربر از پست مفید گوش ماهی تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 18 مهر 93), reihane_b (جمعه 18 مهر 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 18 مهر 93), رزا (جمعه 18 مهر 93)


 
صفحه 102 از 125 نخستنخست ... 2526272829293949596979899100101102103104105106107108109110111112122 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.