اگه این امکان وجود داره که بعداً این قضیه لو بره باید گفته بشه. مثلاً احتمال میدن که آقای قبلی بیاد و موضوع رو فاش کنه؛ یا اینکه دیگران از این قضیه مطّلع بوده باشن و امکان داره بعداً بگن و...
ولی اگه مطمئن هستن که کسی چیزی نمیگه، گفته نشه بهتره.______________
حاج اقای دهنوی در برنامه گلبرگ هم همینو میگفت








علاقه مندی ها (Bookmarks)