من که 11ماهه تاریخش تموم شده،+2سالم می شه رانندگی نکردم.
بی نهایت،مگه موبایلت پلازا نیست؟چی گفتم!!!!مگه موبایلت از این لمسیا
نیست؟یکی از مرورگرها رو نصب کن عین کامپیوتر می شه.فقط سایتو از
حالت موبایل خارج کن.از پلازا بگیر.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
من که 11ماهه تاریخش تموم شده،+2سالم می شه رانندگی نکردم.
بی نهایت،مگه موبایلت پلازا نیست؟چی گفتم!!!!مگه موبایلت از این لمسیا
نیست؟یکی از مرورگرها رو نصب کن عین کامپیوتر می شه.فقط سایتو از
حالت موبایل خارج کن.از پلازا بگیر.
ویرایش توسط فرهنگ 27 : شنبه 11 مرداد 93 در ساعت 17:14
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)