در کل ببخشید که هرچی میگید فقط توضیحاتمو بیشتر میکنم واقعا ببخشید
دلیلش اینه همه اینایی رو که به خوب شدنم کمک میکنه یکی دوبار شایدم 3.4بار انجام دادم
ولی وقتی به ایده ال نمیرسم (شرایط ایجاب نمیکنه برسم) باز غمگین میشم و.........
متاسفانه
البته کلی چیزا راجع به خودم فهمیدم که حسش میکردم ولی دقیق نمیشناختمش
مثل خطاهای شناختی...اینکه الان یه ماه ازتابستون رفته ولی هنوز دیر نشده وشایدمنم نتیجه بگیرم.....تاثیر پرخوابی تو سردرد ....بالاخره یکی ام بهم گفت خانوم شدی








علاقه مندی ها (Bookmarks)