سلام
دقیقاً از جمله به همین دلیل هست که ما مخالف این روابطیم و تأکید داریم که قصد ازدواج را به طور رسمی و از طریق خواستگاری پیش ببرید
وقتی می گوییم در این رابطه های به بهانه کار و پروژه دانشگاهی و ..... هرچقدر به خودتون مطمئن باشید که احساسی نمی شوید ( که نباید مطمئن باشید ) نمی توانید از جهت طرف مقابلتون اطمینان داشته باشید که احساسی نمی شود ( بخصوص خانمها که منبع احساس هستند )
شما فکر می کنید که رابطه اتون دوستی نیست و کاری هست . علائم و نشانه ها و حال و احوال شما و آن دختر و همینطور انتظارات شما در سطح روابط عاطفی هست که همدردی این نوع رابطه ها را منع می کند ، پس همانطور که دوستان هم گفتند این رابطه را قطع کرده و دیگر گرد این نوع روابط نگردید
موفق باشید










علاقه مندی ها (Bookmarks)