سلام دوستان ما بعد چهار پنج روز قهر حدود2روزه که آشتی هستیم اما این بار دیگه من اون آدم سابق نیستم قبلا بعد آشتی سریع باهاش صمیمی میشدم اما اینبار انگار که از درون پوسیده باشم اصلا در برابر ناز و نوازشاش عکس العمل نشون نمیدم..نمیتونم....بهش گفتم میدونی چه قد نسبت بهت خشم فروخورده دارم گفت میدونم و دیگر هیچ...میگه چرا اینطور میکنی همش تو قیافه ای اخمی...میگم خسته کلافه ام میگه بگو چته میگم دلم نمیخواد حرف بزنم نمبتونم میگم تو هنوز ازم معذرت خواهی نکردی میگه ببخش شیطونی کردی زدمت...واقعا بیحوصله ام...دلم میخواد کاری به کار هم نداشته باشیم اما اون نمیذاره...اون خیلی ادعای دوس داشتن منو داره منم این روزا دلم میخواد بهش گیر بدم که مثلا توی واتس آپ چکار میکنی..و اون میگه تو چرا اینقد شکاکی....از اون ناراحت باشم یا خانوادم که دیگه باورم شده به قول شوهرم که میگه خانوادت تو روکمتر از بقیه دوس دارن شایدم راست میگه....








علاقه مندی ها (Bookmarks)