به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1
  1. #1
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,798
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,163 در 2,191 پست

    Rep Power
    0
    Array

    تغییر رفتار آقایان قبل و بعد از ازدواج

    تا كنون بارها دیده شده كه رفتارهای آقایون قبل از ازدواج با بعد از ازدواج تغییر كرده. البته این مسئله در مورد خانمها هم صادق است اما آنقدر كم است كه حتی لمس نمی شود. به عنوان مثال خیلی از آقایون در دوران نامزدی و یا عقد خود را یك عاشق پیشه نشان می‌دهند، در هفته دو یا سه شب با شما بیرون می‌آیند، كارهای غافلگیر كننده انجام می‌دهند، حرفهای شیرین و جذابی میزنند و اكثر مواقع شیك ترو تمیز با موهای مرتب و صورت اصلاح شده و البته سر وقت سر قرار حاضر می‌شوند خوب این خیلی خوبه، اما متاسفانه این رفتارها به مرور زمان بعد از ازدواج كمرنگ و كمرنگ تر می‌شوند، دیگه سینما و پارك رفتن كم و كمتر میشه اون آقایی كه بوی عطرش شما رو گیج می‌كرد، لباس پوشیدنش شما رو جذب می‌كرد، موهاش و البته صورت صافش دیگه حوصله این كه حتی هفته ای دو مرتبه اصلاح كند را ندارد، زودتر عصبانی می‌شود بارها این مسئله را از من پرسیده اید و دلیلش را خواسته اید، آقایون همیشه یك دلیل دارند علت تغییر رفتارهای آقایون چیست ؟

    قبل از اینكه به این مسئله بپردازم اینرا بدانید هیچ مردی نیست كه از عمد رفتاری انجام دهد كه همسر خود را ناراحت كند و از زمانی كه متعهد به قبول مسئولیت می‌شود تمامی تلاش خود را در این زمینه به كار میگیرد

    دلایل زیرا باعث بوجود آمدن تغییر رفتار آقایون تشخیص داده شده:

    بار مسئولیت زیاد در قبال زندگی مشترك

    قطعا شما به عنوان یك زن می‌پذیرید كه اداره كردن زندگی چقدر سخت می‌باشد، محیا كردن تمام لوازم زندگی و ایجاد آسایش برای اعضای خانواده اگر مجرد هستید و در منزل پدری زندگی می‌كنید به رفتارهای پدرتون نگاه كنید فكر و ذهن یك مرد تامین رفاه اعضای خانواده است، سیر كردن شكم، تامین پوشاك، محیا كردن محیط مناسب برای زندگی، ایجاد رابطه دوستی پدرانه، الگو قرار گرفتن پدر توسط اعضای خانواده، تكیه گاه یك خانواده، البته تلاش مادران و همسران هم نباید فراموش كرد و جای قدردانی دارد، تمامی مسئولیتهای یك مرد باعث می‌شود كه دیگه حوصله ای ، وقتی و البته توانی برای انجام بعضی رفتارها نباشد. بهتره بدانید كه ازدواج یك تكامل است و یك نیاز شما به عنوان یك همسر خوب باید از شریك خود حمایت كنید نمی گم مثلا احساسات تفریحات رو در زندگی باید فراموش كنید نه اینها همه لازمه زندگیست اما در زندگی موقعیتهایی پیش می‌آید كه باید برای حفظ بقای زندگی مشترك بعضی وقتها گذشت داشته باشیم و البته صبور باشیم آقایون هم اینو در نظر داشته باشند ابراز احساسات رسیدگی به سرو وضع در زندگی به همان مقدار اهمیت دارد كه سیر كردن شكم همسر و فرزندان اهمیت دارد چرا كه همسر شما هم در خانه بیكار ننشسته و مطمئنا به مسئولیت خود در منزل یا حالا خارج از منزل محیط كار می‌پردازد و اون هم برای حفظ زندگی از خود مایه می‌گذارد پس جوابه محبتهای یكدیگر رو با عشق بدهید.

    تغییر معیار آقایون و حس تنوع پذیری

    متاسفانه همانطور كه بارها عرض كردم بعضی از شناختها از طرف مقابل فقط و فقط در دوران ازدواج بدست می‌آید. بیشتر ازدواج‌ها در سنین كم با این مشكل روبرو هستند چرا كه در سنین كم انسان تمامی معیارهای خود را نمی شناسد و وقتی وارد زندگی می‌شود بعد از یك مدت متوجه می‌شود فردی كه انتخاب كرده با معیارهای خود فرق عمده ای دارد. این یك مشكل بزرگ است كه باعث سردی در روابط می‌شود والبته در این مورد خاص من فقط طلاق را هرچه زودتر پیشنهاد می‌كنم كه امروزه به خاطر بالا بودن میزان مهریه آقایون مجبور می‌شوند بسوزند و بسازند پس ازدواج در سنین كم امكان بروز چنین مشكلی را دارد. مورد بعدی حس تنوع پذیری آقایونه بارها دیده شده كه برخی از آقایون با توجه به اینكه یك همسر خوب زیبا والبته با اندامی شكیل دارند اما با این وجود باز نگاهشون به یك زنه دیگه است شما به عنوان یك زن بهتر از من می‌توانید متوجه نوع نگاه همسر خود باشید آقایونی كه حس تنوع پذیری دارند هیچ وقت به آن شخص مورد نظر خود نخواهند رسید و فقط زندگی خود و همسر و شاید فرزندان خود را ویران می‌كنند.

    سخن آخر
    در آخر برای موفقیت خود در زندگی از شما می‌خواهم كه معیار‌های خود را بشناسید اگر قصد ازدواج دارید به جای اینكه وقت خودتونو صرف زدن حرفهای بیهوده و تكراری كنید سعی كنید از هم به یك شناخت بالا برسید به جای آنكه در دوران نامزدی برید كنار رودخانه، برید جاهای دیگه سعی كنید در مورد خود و آیندتون صحبت كنید و در مورد آینده بهتر تصمیم گیری كنید.
    -------------------
    www.seemorgh.com/lifestyle
    سکوت سرشار از ناگفته‌هاست
    _____________________________

    مجله علم ورزش

  2. 2 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    Hiva1377 (شنبه 15 شهریور 99), keyvan (جمعه 01 اردیبهشت 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 98
    آخرين نوشته: شنبه 05 مهر 93, 01:51
  2. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 اردیبهشت 93, 09:49
  3. میخوام تغییرکنم...
    توسط tamanna139269 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: شنبه 29 تیر 92, 22:43
  4. آیا تنها راه نجات زندگی ام تغییر خودم است؟ این تغییر یعنی چی؟
    توسط خاموش در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 فروردین 90, 12:55

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.