برای پاسخ به این سوال باز هم به همان فایل استناد می کنم. اگر مایل بودید مجددا گوش کنید.یه سوال
ایا واقعا کسی تو این کره خاکی خدا رو همون طوری که میگن دیده؟
واقعا خدا تا به حالا گندم کسی رو ریخته که بهش زر بده؟
فکر کنم بیشتر این جملات یه نوع شعار باشه صرفا برای امید دهی
اگه کسی دیده خوش به حالش باشه چون یه معجزه دیده یعنی یکی از نادرترین و کم یاب ترین اتفاقات دنیا رو دیده
و باز بخشی از ان را برایتان می نویسم:
من خودم شرایط خیلی سختی را تجربه کردم. بیکاری، بی پولی، خوابیدن شبها در پارک، از دست دادن فرزند.... اما به خدا می شود که در همان شرایط سخت جور دیگر نگاه کرد و من توانستم اینکار را انجام دهم. و درباره مرگ فرزندم همینکار را انجام دادم. تو هم می توانی و هر کسیکه بخواهد و خدا را باور کند می تواند این کار را انجام دهد............








علاقه مندی ها (Bookmarks)