با سلام
می خواستم بدونم برای ارتباط با یک دختر خانم برای اولین بار باید چگونه عمل کرد که مناسب باشه و بتونه ایشان رو ترغیب به ادمه رابطه بکنه و یکجوری باشه که ایشون از عملکرد شما در جلسه اول خوشش بیاد و دوست داشته باشه به ادامه رابطه. متشکر از راهنمایی تخصصی دوستان








علاقه مندی ها (Bookmarks)