به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #15
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    خوب چه خوب که از نظر جنسی مشکلی ندارین. اینو می ذاریم کنار.
    می مونه عاشق شدن و عاشق کردن.
    شما اول خودتون باید یه کششی داشته باشین به طرف مقابل بعدش توی روابطتون (حرف زدن و برخوردهایی که دارین) یواش یواش می فهمین طرف مقابلم کششی داره بهتون یا نه. اگه هم که توی این روابط معمولی خودتون شدت علاقه اتون بیشتر شه خودتون میرین سمت اون دختر و تلاش بیشتر می کنین.
    ببینین. یه احتمال هست اونم اینه که واقعا عاشق نشده باشین. اما از این مطمن نیستم چون می گین که چند سال طول کشیده که اون دفعه ای که عاشق شدین فراموشش کنین.
    پس حالا فرض می کنیم که شما یه نفرو دوست دارین یعنی به دلتون نشسته و می خواین به مرور به اون مرحله از عشق برسین.
    به همین سادگی - علائم عشق عاشقی
    http://www.beytoote.com/wedlock/dane...true-love.html
    نشانه های عاشق شدن چیست؟
    نشانه های عاشق شدن یک مرد را بشناسید
    http://www.beytoote.com/wedlock/dane...-interest.html
    توصیه ام اینه که اگه واقعا کسی رو دوست داشتید و مناسب دیدینش برای ازدواج بیخودی خودتونو اون خانمو اذیت نکنی صاف برین سر مراحل شناخت با اطلاع خانواده ها. اگه به تفاهم رسیدین مشاوره ازدواج و بعد هم ازدواج. ممکن هم هست که به این نتیجه برسین که به درد هم نمی خورین. فقط هم خونواده ها بدونن نه فامیل.

    در کل اگه عاشق بشی شجاع هم می شی. ادم عاشق نمی تونه پنهان کنه عشقشو. این نظر منه البته.

    وقتی یه رابطه دوستی معمولی رو می تونین به سمت رابطه عاشقانه ببرین که اولا خانم به دل شما نشسته باشن و خودتون اماده ی عاشق ایشون شدن باشین و بعد هم شما به دل ایشون نشسته باشین یا به مرور به دل ایشون بشینین. وگرنه نمی تونین وقتی خودتون یکی رو این مدلی دوست ندارین کاری کنین که اون شما رو اینطوری دوست داشته باشه با اراده اتون. وگرنه ممکنه اون احساس دلنشینی رو خود به خود توی هر ادم دیگه ای ایجاد کرده باشین.
    دل نشان شد سخنم تا تو قبولش کردی. اری اری سخن عشق نشانی دارد

    عشق زوری نیست. اما اینو هم در نظر بگیرین که اگه به طور ناخوداگاه بین خودتون و عشق یه مانع گذاشتین اونو بردارین.

    یه چیز دیگه اینکه شما از کجا مطمنین اون خانمایی که باهاشون دوستین اصلا توی فکر شما نیستن؟
    ویرایش توسط meinoush : جمعه 15 فروردین 93 در ساعت 17:28


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.