درود بانو veis
سال نو مبارک ایشالله سال خوبی داشته باشید
وقتی با همسرم در مورد دوران مجردیمون صحبت میکنیم واقعا برام جالبه طرز فکر شما دخترا.چقدر زیباست چجوری بگم یکجورایی رویاییه نمیشه توی کلمات توصیفش کرد.
من یه پسرم 30 سالمه بالا نظرمو نوشتم میدونم میگین خشنی بهم یا بقیه دوستان.همین آدم خشنی که داره برات نظر میده فیلم هندی معمولی هم نیگاه کنه اشکش در میاد و میشینه گریه میکنه.ما هم آدمیم و احساس داریم بخدا میفهمیم چی میگی حسی که داشتی رو درک میکنم چون خودم همچین حسی را داشتم کسی منکر این نیست که شما لیاقت این را دارید که کسی شما را دوست داشته باشه بهتون عشق بورزه نگرانتان باشد حرفای محبت آمیز بزند همینکه در مورد مهمانی نوشتید اتفاقا خیلی نکته مهمیه خیلی حس قشنگیه که آدم یکی رو داشه باشه که اینکار را انجام بدهد یکی که بتونه شادیش و غمش را باهاش تقسیم کند هیچکی منکر این موضوع نیست.ولی مسئله اینه به چه قیمتی؟!!
سوال اصلی اینه آیا ارزشش را دارد؟
تا کی و کجا میخواید پیش برید؟
حس خیلی خوبه منم تجربش کردم حس و حال شما را کامل درک میکنم البته با این تفاوت که من پسرم و شما دختر ولی حس دوست داشتن حس اینکه کسی باشه دوست داشته باشه خیلی زیباست.ولی این دوست داشتن و دوست داشته شدن تا کجا میخواد پیش بره اینه که مهمه بالاتر نظرم را به شما گفتم شما واسش یه دوستی همین نه بیشتر نه شما مقصری نه ایشان یعنی حد رابطه ای که برقرار کردید در همین حدوده اینو باید قبول کنی سخته اینم میدونم دردی را هم که داری میکشی خوب میدونم چون خودمم کشیدم ولی من کاری که تو داری میکنی رو انجام ندادم با عقلم تصمیم گرفتم پس تمومش کردم و براش آرزوی خوشبختی کردم هرچی بود تموم شد کاری رو که بایست خیلی وقت قبل انجام میدادم بلاخره انجام دادم درد داشت ولی بلاخره تموم شد.چون نمیشد بیشتر از این جلو رفت حالا به هر دلیلی مهم نیست مهم اینه باید تموم بشه.
اگه واقعا دوسش داری تمومش کن بزار بره دنبال زندگیش.
پ.ن: در مورد مسائل مالی داری خودتو گول میزنی خودتم میدونی مشکل جای دیگست.مشکل مالی نیستش فقط.قرار نیست به دیگران یا پدرت ثابت کنی انسان خوبی و ستی دیگران دوست دارن و لیاقت عشق و دوستی رو داری.اصلا لازم نیست همینکه خودت بدونی لایق دوست داشتنی کافیه اینکه بدونی با ارزشی.خود من میدونم هیچ جا توی دنیا نباشه که منو قبول داشته باشن یا دوسم نداشته باشن یه سایت همدردی هست که دوستایی دارم توی این سایت که براشون باارزشم و دوسم دارن همونجوری که اونا بران باارزش هستند و دوسشون دارم.شما لیاقت اینکه دوست داشته باشن و عاشقانه زندگی کنی رو داری ولی خواهشا یکم صبور باش من صبر کردم نتیجشم دیدم شما هم صبور باش و از خدا بخواه خودش حواسش بهت هست بانو 
ببخشید دیگه زیاد شد ولی خواستم بدونی اینجوری نیست که ما بی احساس باشیم نه برعکس کاملا متوجه نوشته های شما میشیم و درک میکنیم چه حسی دارید ولی چون برای ما با ارزش هستید ترجیح میدیم بهتون راست بگیم با اینکه درد داره تا بخوایم بهتون دروغ بگیم و الکی شادتون کنیم
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
ویرایش توسط khaleghezey : دوشنبه 04 فروردین 93 در ساعت 11:09
علاقه مندی ها (Bookmarks)