اگه برگشت چه رفتاری داشته باشم بهتره ؟
اگه تا عید برنگشت باید چه رفتاری از خودم نشون بدم؟
الان فقط صبر کنم /.؟
تشکرشده 882 در 242 پست
اگه برگشت چه رفتاری داشته باشم بهتره ؟
اگه تا عید برنگشت باید چه رفتاری از خودم نشون بدم؟
الان فقط صبر کنم /.؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)