نمیدونم اینجا چرا اینجوریه هر تاپیکی که میزنی یه نفر فقط یه بار میاد و راهنمایی میکنه و دیگه میره و دیگه پشت سرشم نگاه نمیکنه واقعا چرا؟؟؟؟![]()
تشکرشده 80 در 54 پست
نمیدونم اینجا چرا اینجوریه هر تاپیکی که میزنی یه نفر فقط یه بار میاد و راهنمایی میکنه و دیگه میره و دیگه پشت سرشم نگاه نمیکنه واقعا چرا؟؟؟؟![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)