سلام عزیز من خواهر من تو که میدونی و باور داری نظرات دوستان همش درسته و عین واقعیت!
پس چرا داری خودتو گول میزنی؟!
(من نمیدونم چی میخوام فقط می دونم هیچی آرومم نمی کنه.
می دونم حرف شما کاملا درسته فقط من باید سعی کنم که بفهمم ولی... ولی نمیخوای بفهمی چون محکم دستت گذاشتی رو گوشهات که نفهمی!) من میگم اگه صدتا مشاور خبره هم بیان به تو بگن راهتو اشتباه داری میری
ونهایتش میرسه به خرد شدن تحقیر شدن از دست دادن اینده و زندگی نجابت و خیلی چیزای دیگه که قابل جبران نیست!
باز همونجور که خودت قبول داری تا خود خودت نخوای هیچکس نمیتونه کمکت کنه!!!!
من نمیخوام بهت بگم چی درسته چی غلط چون فایده ای نداره هی میای نظرات دوستان میخونی باز میای حرف خودتو میزنی یعنی همش کشک
مشکلت گفتی راه حل درست هم بهت داده شد الان مهم خواست خودتو یا بهشون عمل میکنی وخودتو از این مردابی که داری دست و پا میزنی بیرون میاری یا اینکه توش غرق میشی! خودت رو دریاب به خودت کمک کن دلت به حال خودت بسوزه گناه داری به خدا!!!!!!
ببخشید اگه یه خورده لحنم تند بود گاهی ادم یه سیلی باید بزنه به طرف تا از خواب غفلت بیدار شه!









علاقه مندی ها (Bookmarks)