به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

Threaded View

  1. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فانوس شب نمایش پست ها
    بر خلاف همیشه که با اصرار من بر میگشت ولی این بار به میل خودش بود ولی شرط گذاشت که دیگه کارمو تکرار نکنم.. تا الان که مونده.. به نظر شما ادامه بدم درسته؟ خیلی دوسش دارم خودشم میدونه..
    سلام، اگه جواب این سوال رو میخوای که واضحه. نباید ادامه بدی! اگه میخوادت میتونه بیاد خواستگاری و مراحلش رو طی کنه اگر هم نه که لذت این چند مدت نوش جانش و به سلامت. شما هم یه چیزایی یاد گرفتی و تجربه کردی.

    ادامه از این به بعد یعنی لذت طلبی بیشتر برای ایشون بدون اینکه تعهدی داشته باشه. کدوم مرده که بدش می یاد؟! البته بجز مردهای این تالار.

    به اندازه کافی توی این مدت شما رو شناخته و دیگه حتی مثلا روشنفکرترین آدم هم دلیلی برای ادامه این رابطه نمیتونه پیدا کنه. خیلی ببخشید ولی بعید میدونم که دیگه حتی کوچکترین چیز بدون شناخت براش باقی مونده باشه!

    بنابراین دختر خوب، اگه واقعا دنبال جواب هستی، جواب خیلی واضح و روشنه. فقط کافیه چشمهات رو باز کنی.
    ویرایش توسط toojih : سه شنبه 13 اسفند 92 در ساعت 15:52 دلیل: افزودن علامت تعجب

  2. 11 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (سه شنبه 13 اسفند 92), asemaneabi222 (سه شنبه 13 اسفند 92), khaleghezey (سه شنبه 13 اسفند 92), meinoush (دوشنبه 04 فروردین 93), فانوس شب (سه شنبه 13 اسفند 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 13 اسفند 92), فرشته مهربان (سه شنبه 13 اسفند 92), ژینا (چهارشنبه 14 اسفند 92), بی نهایت (سه شنبه 13 اسفند 92), ستیلا (سه شنبه 13 اسفند 92), سرافراز (سه شنبه 13 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 اردیبهشت 93, 11:43
  2. تردید در ازدواچ با پسری که مشکل زود انزالی دارن
    توسط سیمین91 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: پنجشنبه 24 فروردین 91, 07:31
  3. پسرم خیلی قلدر و خرابکار و شیطون شده زودم میزنه زیر گریه
    توسط مادر در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 تیر 90, 16:02
  4. +چرا پسرها در مقابل مخالفت خانواده شون زود جا ميزنن ؟ كمك
    توسط maji در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 92
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 آذر 88, 23:50
  5. +عجب ( یا دوست نمی شوند، یا زود پسر خاله می شوند!!)
    توسط شبنم در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 فروردین 87, 20:52

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.