سلام آقا سامان
من کاملاً درکتون می کنم و یکی از برگترین دغدغه های خودم همین موضوع هست ولی در عین حال اعتقاد دارم که بچه خوب چه دختر چه پسر زیاد هست فقط باید چشمتو باز کنی و خوب نگاه کنی بعد هم توکل کنی به خدا و از اون یاری بخوای
واقعاً پاک موندن توی این جامعه سخت هست. ولی هستن دخترای که هر چند تیپ و قیافه به روزی دارن ولی حتی یک دوستی سادرو هم تجربه نکردن در عین حال دخترای هستن چادری و محجبه (نه همشون) ولی با کیا که رابطه ندارن (چندین مورد دوستای خودم بودن)
بخوای از ابتدا زندگی این نگرانیهارو داشته باشی خیلی زود جدا می شی
باید دیدتو عوض کنی اول باید درست انتخاب کنی سعی کنی شناخت پیدا کنی ولی وقتی وارد زندگی شد نباید بذاری این فکرا به ذهنت بیاد. نباید بد بین باشی و محدودیت ایجاد کنی
به نظر من زنی که محبت شوهرش رو داشته باشه و دلش از خیانت شوهر قرص باشه فقط و فقط به فکر زندگیش و شوهرش هست و محاله حتی به این چیزا فکر کنه
شما شناخت کافی از خانما ندارید و فقط چند درصد کم جامعه رو به همه بسط میدی
یه زن از شوهرش توجه و احترام می خواد ، می خواد مسئولیت پذیر باشه ، محکم و استوار باشه و تامین کننده زندگی باشه تا جایی که می تونه. تو اگه اینها رو داشته باشی و انرژی منفی و فکر منفیتو محار کنی موفق می شی

- - - Updated - - -

سلام آقا سامان
من کاملاً درکتون می کنم و یکی از برگترین دغدغه های خودم همین موضوع هست ولی در عین حال اعتقاد دارم که بچه خوب چه دختر چه پسر زیاد هست فقط باید چشمتو باز کنی و خوب نگاه کنی بعد هم توکل کنی به خدا و از اون یاری بخوای
واقعاً پاک موندن توی این جامعه سخت هست. ولی هستن دخترای که هر چند تیپ و قیافه به روزی دارن ولی حتی یک دوستی سادرو هم تجربه نکردن در عین حال دخترای هستن چادری و محجبه (نه همشون) ولی با کیا که رابطه ندارن (چندین مورد دوستای خودم بودن)
بخوای از ابتدا زندگی این نگرانیهارو داشته باشی خیلی زود جدا می شی
باید دیدتو عوض کنی اول باید درست انتخاب کنی سعی کنی شناخت پیدا کنی ولی وقتی وارد زندگی شد نباید بذاری این فکرا به ذهنت بیاد. نباید بد بین باشی و محدودیت ایجاد کنی
به نظر من زنی که محبت شوهرش رو داشته باشه و دلش از خیانت شوهر قرص باشه فقط و فقط به فکر زندگیش و شوهرش هست و محاله حتی به این چیزا فکر کنه
شما شناخت کافی از خانما ندارید و فقط چند درصد کم جامعه رو به همه بسط میدی
یه زن از شوهرش توجه و احترام می خواد ، می خواد مسئولیت پذیر باشه ، محکم و استوار باشه و تامین کننده زندگی باشه تا جایی که می تونه. تو اگه اینها رو داشته باشی و انرژی منفی و فکر منفیتو محار کنی موفق می شی