نقل قول نوشته اصلی توسط عشق نوجوانی نمایش پست ها
سلام اقا سامان
حرفات کاملا درسته . بجان . حق داری نگران آیندت باشی . ولی بنظرم خیلی داری سخت می گیری ؟ یعنی چی ک ممکنه بعدا خیانت کنه ؟ یعنی چی بعدا فلان کارو انجام می ده ؟ شما داری حرص بعدا رو می خوری ؟ حالتو داری از دست میدی برای آینده ای ک نیومده و شاید بر خلاف طرز فکرت چیز خوبی در انتظارت باشه . من کسی رو می شناسم ک بعد از چند سال زندگی ک ثمرش 3 تا فرزند بزرگه ( هر سه فوق لیسانس ) خانمشو و بچه هاشو ول کرد رفت با منشی دفترش ازدواج کرد ؟ حالا کار منشی ب کنار ولی اگه اون خانم فکر می کرد ک ی روز مرد زندگیش می خواد همچین خیانتی بهش کنه ب نظرت ازدواج می کرد ؟ ن . 100 % ازدواج نمی کرد . یا نه روزانه خیلیا رو می بینیم ک دارن شوهراشونو از چنگ اینو اون در میارن . دارن می جنگن ک همسرشونو حفظ ببین یعنی این خانوما فکرشو می کردن شوهراشون سره ی مسائلی قید شونو بزنن و راحت برن سراغ زنای مردم ؟ دوست عزیز می خوام بگم این فکری ک الان توی سرت هست توی سر خیلی از دخترا هم می چرخه ؟ نکنه ازدواج کنم شوهرم معتاد باشه ؟ نکنه طلاق بگیرم ؟ نکنه شوهرم با کسی رابطه جنسی داشته ؟ نکنه بیماری داشته باشه ؟ نکنه همزمان با من ی معشوقه داشته باشه ؟ نکنه روزایی ک میگه دیر وقت میام خونه رفته جای دیگه انرژیشو خالی کنه و هزار تا نکنه دیگه . پس تنها شما آقایون نیستین ک ب این چیزا فکر می کنین . ولی باور کن اگه ادم بخواد این فکرا ها رو از خودش دور نکنه باید قید ازدواج رو بزنه چ بسا ممکنه فرصت های خوبی رو هم این وسط ازدست بده. بهتره شما قبل از ازدواج با کیس مورد نظرت ی آشنایی داشته باشین . لزومی نداره سریع ازدواج کنین . خوب و بد زیاده . بالاخره شما هم قسمتی داری. مثبت فکر کن و برو جلو . اگه انتخاب اشتباه از طرف تو باشه نمی تونی بگی همه زنا بدن . پس تو چشماتو باز کن . زود عاشق نشو ک ممکنه عیبای طرف مقابلتو نبینی . بهشم نگو برای ازدواج می خوایش . شاید خودشو خیلی خوب نشون بده و نتونی متوجه بشی چ جور دختریه ؟ .

موفق باشی
ممنون از راهنماییتون ،مشکل همینه خانم،من اهل دوستی نیستم،اگرم بخام جلو برم هم به نیت ازدواج میرم که در اون صورت هم طرف خیلی راحت میتونه خودشو خوب نشون بده،من علت حساسیم به خا اطره اینه که دارم میبینم این مسائلو( اونم خیلی زیاد) ،از طرفی تو ایرانم به علت فرهنگ نادرست خانواده ها رضایت نمیدن مدت اشنایی زیاد باشه(دو بار که میری صحبت کنی دفعه سوم ازت نتیجه رو میخان) این مسائل باعث سر درگمی من شده،ضمنا ترس از اینده هم به خاطر مسائلی هست که میبینم،خود خانم میگه شوهرم خوبه زندگیم خوبه اما به کس دیگه علاقه دارم،من یه درصد هم میتونم با همچین کسی ازدواج کنم،تو این موارد اصلا نمیتونم گذشت داشته باشم.اصلا