درود بانو
در مورد این نوشتتون
((غیر ممکنه من ابراز علاقه بهش بکنم و احساسات عمیقم رو بهش نشون بدم و اون بعدش بی محلی و کم محلی و نادیده انگاری برای من نکرده باشه))
شوووهرت پررو نیست کلا مردای متاهل همینجوری هستن.تقریبا میشه گفتش درصد زیادیشون نشون نمیدن ولی کیف میکنن بهشون ابراز علاقه میشه.این مورد عادیه خیلی به دل نگیرین.
خوب اینکه خیلی خوبه ولی یه مسئله اینکه یکماه توی سال تنها باشین اصلا و ابدا به هیچ عنوان هیچ مردی قبول نمیکنه اینو مخصوصا گلپسرت که به وجود یه همسری مثل شما عادت کرده اینقدر نازشو میکشه و هواشو داره انصافا بهش حسودیم میشه چقدر همسر خوبی داره
خوب مسئله الان اینه شما بازم برمیگردیم به صحبتای بانو فرشته مهربان دختر خوب سلاح مرد زور و بازوشه سلاح زن هم زبانشه و عشوه های زنونش.حالا شما اینرو هرجور دوس داری میتونی از دید خودت تفسیر کنی این بخودت مربوطه بانو.
من فکر میکنم شوووهرت حق داره ایشون که هیچی هرکی هم بود همین کار رو میکرد دورو بر خونه مادرت رو کلا خط بکش کامل اینکه نزدیکشون بر یو یکماه رو برین اونجا خوب یه پیشنهاد.چرا مثلا یه خونه ویلایی نمیگیرین توی همون روستا یکماه + روزایی که یمرین باغ رو اونجا باشین شما هم شغلت رو جوری تنظیم کن بتونی بری پیش آقات اینکه خوبه هم توی شهر خونه دارین هم توی روستا شوووهرتم به باغاشون میرسه.
البته خواهشا اینارو اینجور یکه من نوشتم نری بگیا با زبون چرم و نرم زنونه برین بگین یکم هندونه بزار زیر بغلش کیف کنه(گرچه ما که میشناسیم زنامونو هرووقت تعریف میکنن یه دستشون توی جیب بغل شووووهر بدبخته همزمان )
شووووهرت هنوز اون اطمینان کامل رو بهت نداره از خانوادت تاثیر منفی نمیگیری










علاقه مندی ها (Bookmarks)