منم دوران دانشجویی اینطوری از یکی خوشم اومد بعدش اول چند تا سوال سر کلاس ازش پرسیدم نتونست جواب بده(عمدا سوال سخت پرسیدم که نتونه جواب بده)بعد از اون کم کم برای هر سوالی منو میبرد پای تخته0میخواست تلافی کنه اما من درسشو خییییلی خوب میخوندم)...تا اینکه بهم یه نامه دادو من به خواستم رسیدم اما بعد از چند وقت که با هم آشنا شدیم فهمیدم اصصصلا اون چیزی نیست که من در موردش فکر میکردم!!!...اینجوری شد که رابطمونو تموم کردمو گفتم که من از اولشم نمیخواستم با شما در ارتباط باشم!!!!!!!!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)