به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 50

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 بهمن 92 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1392-11-08
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    107
    سطح
    2
    Points: 107, Level: 2
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 7 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    این نگاه ها چه معنایی دارد؟؟؟

    با سلام
    من یک دختر 22 ساله هستم و دانشجوی ترم ششم یکی رشته های فنی در یکی از دانشگاه های تهران. تا به حال با هیچ پسری دوست نبوده ام و حتی در حد سلام و علیک هم با همکلاسی های پسرم رابطه ندارم. در کل بیشتر مشغول درس هستم اما سه هفته ای موضوعی فکرم را به شدت مشغول کرده و نمیتوانم تمرکز کنم. لطفا فکرنکنید جوگیر شده ام چون بلاخره 3 سالی هست که دانشگاه میروم و ترم یکی نیستم( در واقع من یک ترم هم از دانشگاه مرخصی گرفتم و الان باید ترم 7 بودم) . چون معمولا ترم یک ادم دچار اینجور احساسات میشه . مثلا من خودم ترم یک که بودم به یکی از استاد های جوانم علاقمند شده بودم ولی کمی که بالاتر آمدم دیدم این احساسات در ترم یک طبیعی است و همه چیز را فراموش کردم.
    اما از ابتدای این ترم متوجه توجه یکی از همکلاسی هایم به خودم شدم . وقتی جایی بودم این آقا حضور داشت . من اوایل به دلیل سنگینی درسهایم اصلا بهش توجه نمیکردم ولی این اواخر با من چشم تو چشم میشد وبه من نگاه میکرد و جالب اینجاست که یک بار متوجه نگاهش شدم و او به نگاه به چشم هایم من ادامه داد. نمی دونم منظورش از این نگاه ها چیه ؟ به من علاقه داره یا میخواد من را بگذاره سرکاره یا هرچی.........؟؟؟؟؟؟
    لطفا دوستان مخصوصا آقایان جواب بدید که شما وقتی به یه نفر علاقه مند میشید ( نه برای دوستی چون من اصلا اهل دوستی نیستم) بهش نگاه میکنید یا نه ؟؟؟مثلا بردار خود من الان با یکی از همکلاسی هاش ازدواج کرده و با اینکه از همون سال دوم همکلاسیش را برای ازدواج در نظر داشته ولی زن برادرم میگه من اصلا تو این چهار ساله یک بار هم متوجه توجه خاصی از جانب داداشت نشدم
    ویرایش توسط neda94 : جمعه 11 بهمن 92 در ساعت 18:07


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آبان 93, 19:38
  2. با این همه تنهایی چیکار کنم؟؟؟
    توسط raahaa در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 دی 91, 21:03
  3. آشنایی برای ازدواج؟؟؟
    توسط تنها*** در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 مرداد 89, 10:27
  4. +جدایی پدر و مادر ..... تكليف من چيه؟؟؟
    توسط roz_zard در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: جمعه 13 شهریور 88, 14:24
  5. * جدایی پدر و مادر ..... تكليف من چيه؟؟؟
    توسط roz_zard در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 25 مرداد 88, 06:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.