منظور من از چراغ سبز اینکه اون الان فقط میخواد شما رو درگیر کنه یعنی یه جوری ذهن و احساس رو درگیر کنه که موفق بوده اما استاپ به فکر هات و توهماتت بده. هرچند بازم میگم این کار شما فقط داره وقت ات رو هدر میده.
اون به نگاهاش ادامه بده یا نده البته طبق گفته ی شما >تنها کاری که میتونید انجام بدید اینکه بذارید اگه حرفی دارند خودشون بیاد بهتون پیشنهاد بدن البته اگه واقعا قصدش ازدواج باشه .البته به این چیزا فکر نکید که دانشگاه تموم میشه و تازه میفهمیدید ای غافل که هنوز معنی نگاهاشون رو نفهمیدید.
اگه اون هم علاقه ای نسبت به شما داشته باشه خودش راهشو بلده و نیازی به هیچ چراغ سبز نیست.خیالتون راحت.
خواستگاری رو گذاشتن واسه چی .واسه همین موقعها دیگه.
فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …
ویرایش توسط ستیلا : شنبه 19 بهمن 92 در ساعت 20:39
علاقه مندی ها (Bookmarks)