به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 50
  1. #41
    Banned
    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 93 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-22
    نوشته ها
    333
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsOverdriveSocial3 months registered
    تشکرها
    518

    تشکرشده 727 در 248 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ستیلا نمایش پست ها
    مگه راه رو براشون بسته بودم که بخوام فضا رو باز کنم
    مگه با خواستگاری کردن ابروی طرف رو میبرنکدوم دختری اینکارو میکنه
    حرف من این هست که اگه علاقه ای باشد خود طرف میدونه و راهشو بلده نه توهم نیازی هست نه فکر کردن
    منظورم از باز کردن فضا این بود که بهش اجازه بدید راحت حرفشو بزنه اگه دیدید درخواست دوستی داره هم بهش بگید که شما از دوستی خوشتون نمیاد و باید سنتی اقدام کنه
    بستن فضا هم یعنی تا طرفو میبینید از یه طرف دیگه مسیرتونو عوض کنید و وقتی میخواد جزوه ازتون بگیره طوری رفتار کنید که طرف بگه این دیگه کیه


    اما مورد بعدی که گفتید اتفاقا نمونه این اتفاقات رو دیدم
    وقتی یه پسر میخواد از یه دانشجوی دختر خواستگاری کنه یسری افکار مدام توی ذهنش رژه میرند
    بعنوان مثال پسر میترسه که این دختر مثلا در خواستگاری فلان عیب رو از پسر بگیره و جواب رد بده و بعد از اون این موضوع رو با سایر همکلاسی ها مطرح کنه
    فکرشو بکنید دوستای اون پسر از ماجرا خبر دار بشن چه اتفاقی می افته
    از فردا میشه سوژه خنده اونا

    نگید اینطور نیست چون اولا اینجا ایرانه دوما خودم دیدم

    در کل من نمیگم هر پسری که به یه دختر نگاه معنی دار میکنه و بقول شما دست و پاشو گم میکنه حتما دنبال ازدواجه و اینم نمیگم که حتما دنبال دوستی

    من دارم میگم باید بذارید خود طرف مقابل صحبت کنه و اینطوری هدفشو بفهمید

  2. 4 کاربر از پست مفید 1234567 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 20 بهمن 92), meinoush (یکشنبه 20 بهمن 92), neda94 (شنبه 19 بهمن 92), فرهنگ 27 (یکشنبه 20 بهمن 92)

  3. #42
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    اینکه ادم بیاد تو کلاس بعدش نفس عمیق بکشه چی واقعا دوست داشتنه یا اینکه بازیه؟
    یکی بود اینطوری بود سر کلاس. اخرش هم صحبت خاصی نکرد.

  4. #43
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,293
    سطح
    100
    Points: 325,293, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط 1234567 نمایش پست ها


    اما مورد بعدی که گفتید اتفاقا نمونه این اتفاقات رو دیدم
    وقتی یه پسر میخواد از یه دانشجوی دختر خواستگاری کنه یسری افکار مدام توی ذهنش رژه میرند
    بعنوان مثال پسر میترسه که این دختر مثلا در خواستگاری فلان عیب رو از پسر بگیره و جواب رد بده و بعد از اون این موضوع رو با سایر همکلاسی ها مطرح کنه
    فکرشو بکنید دوستای اون پسر از ماجرا خبر دار بشن چه اتفاقی می افته
    از فردا میشه سوژه خنده اونا

    این که نشد دلیل برای خواستگاری نکردن؟!!!!
    ازدواج هست، بچه بازی که نیست!!!!
    اگر یک خواستگاری رسمی، و منطقی سوژه خنده بشه، که وای به حال این دختران و پسران و زندگیشون!!!!

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  5. 7 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    1234567 (یکشنبه 20 بهمن 92), asemaneabi222 (یکشنبه 20 بهمن 92), ayda86 (یکشنبه 20 بهمن 92), khaleghezey (یکشنبه 20 بهمن 92), فرهنگ 27 (یکشنبه 20 بهمن 92), فرشته مهربان (یکشنبه 20 بهمن 92), ستیلا (یکشنبه 20 بهمن 92)

  6. #44
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    درسته همونطور که شما می گید.ولی واقعیت اینه که تو دانشگاهای ما این

    ظرفیت که پسری فلبداهه جلو دخترو بگیره و ازش شماره ای جهت آشنایی

    خانواده ها درخواست کنه وجود نداره.یا باید دو طرف همکلاسی باشن که

    توی کلاس دور از چشم بقیه یا در زمینه ای همکاری داشته باشن که بتونه

    در یک فضای آروم درخواستشو مطرح کنه.وگرنه برای دو نفر که هیچ ارتباطی

    بینشون نیست سخته برای پسر که بره جلو مگه اینکه خود دختر هم چراغ

    سبز نشون بده وگرنه به قول ....12 اگر دختر راهشو کج کنه که ...

    آدم باید بتونه رفتار دخترو بعد از درخواست پیش بینی کنه،اگر رفتارش طوری

    باشه که پسر فکر کنه ممکنه با این (جمله آقا بفرمایید مزاحم نشید) مواجه

    می شه،هیچ وقت قدم جلو نمی ذاره.فقط نگاهش می کنه.

    شما حقیقتو می گید ولی واقعیت اینکه چنین پسرهایی سوژه می شن.

    بهترین راهش اینه که پسر بره امور ... خواستشو بگه اوناهم از دختر اجازه

    می گیرن که ... شاید لازم باشه خانواده پسر بره دانشگاه.

    ویرایش توسط فرهنگ 27 : یکشنبه 20 بهمن 92 در ساعت 12:19

  7. 4 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    1234567 (یکشنبه 20 بهمن 92), asemaneabi222 (یکشنبه 20 بهمن 92), khaleghezey (یکشنبه 20 بهمن 92), ستیلا (یکشنبه 20 بهمن 92)

  8. #45
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array

    درود بانو

    درود اتفاقا یکی از آشناهای ما هم اینکارو کرد از دختره خوشش اومد خانواده رو فرستاد باهاش حرف بزنن دختره فعلا قصد ازدواج نداشت!!!گلپسرا خواهشا ناراحت نشین ولی پسرا کلا کشته و مرده دلقک بازی هستن توی هر سنی باشن اماده سوژه گرفتن و مسخره کردنن دانشگاههای الانم که بیشتر بچه بازیه تا دانشگاه.شما کاری نمیتونی کنی ایشون خودشون باید بیان جلو یا خانوادشون رو بفرستن واسه خواستگاری از شما.ولی از من میشنوی دندون لق رو بکن یا میادش یا نه برو بپرس البته با ملایمت اینکه متوجه شدین زیاد نگاهتون میکنه اگه قصدتون دوستیه خواهشا اینکارو انجام ندین چون ناراحت میشم و اذیت میشم دوس ندارم کسی در مورد بد فکر کنه.ولی در کل بعضی ها مثل جغد میمونن فقط نیگا میکنن و دقت میکنن همین کار خاص دیگه ای انجام نمیدن ولی با اینکار حداقلش اینه فکرت دیگه خسته نمیهش و تمرکزت رو میزاری روی درس خوندن. ((مدیر همدردی دادا یه فکری به حال ما کن نه شکلک میتونیم بدیم نه اینکه نوشته هامون فاصله بزارین و لینک بدیم))

  9. 3 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (یکشنبه 20 بهمن 92), فرهنگ 27 (یکشنبه 20 بهمن 92), ستیلا (یکشنبه 20 بهمن 92)

  10. #46
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    بگذارید تا یه چیزی را صادقانه بگم من به این آقا علاقه مند شدم اصلا......حالا هرچی میخواهید بهم بگید ........توهمی ...دیوونه ......پسر ندیده که تا سرشو بالا آورد، یه پسر تو چشماش نگاه کرد جوگیر شد و عاشق شد ....

    سلام ندا جان اين علاقه چه تاثيراتي در زندگي تو گذاشته .اين تغييرات رو دوست داري يا نه؟؟؟؟

  11. کاربر روبرو از پست مفید صبوری تشکرکرده است .

    khaleghezey (یکشنبه 20 بهمن 92)

  12. #47
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 مهر 93 [ 20:36]
    تاریخ عضویت
    1392-5-04
    نوشته ها
    41
    امتیاز
    1,226
    سطح
    19
    Points: 1,226, Level: 19
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    114

    تشکرشده 60 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ندای عزیزم من فردای توام ...........اگه خواستی پست منم بخون

  13. #48
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 بهمن 92 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1392-11-08
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    107
    سطح
    2
    Points: 107, Level: 2
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 7 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستان عزیز دیدید من توهم نزده بودم .امروز بلاخره باهام صحبت کرده و ازم شماره خواست اونم نه شماره موبایلم که شماره خونمون .منم همانطور که شماها گفته بودید نه هول شدم نه راهم را کج کر. الان خیلی خوشحالم ولی نمیدونم چی میشه .
    د

  14. 4 کاربر از پست مفید neda94 تشکرکرده اند .

    1234567 (سه شنبه 22 بهمن 92), meinoush (دوشنبه 21 بهمن 92), siam 2015 (دوشنبه 21 بهمن 92), ستیلا (دوشنبه 21 بهمن 92)

  15. #49
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    می تونی بگی در چه محیطی بود؟چطور اومد جلو؟اول چی گفت؟چطور درخواستشو مطرح کرد؟


  16. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    1234567 (سه شنبه 22 بهمن 92)

  17. #50
    Banned
    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 93 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-22
    نوشته ها
    333
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsOverdriveSocial3 months registered
    تشکرها
    518

    تشکرشده 727 در 248 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Wtfgay

    نقل قول نوشته اصلی توسط neda94 نمایش پست ها
    دوستان عزیز دیدید من توهم نزده بودم .امروز بلاخره باهام صحبت کرده و ازم شماره خواست اونم نه شماره موبایلم که شماره خونمون .منم همانطور که شماها گفته بودید نه هول شدم نه راهم را کج کر. الان خیلی خوشحالم ولی نمیدونم چی میشه .
    د
    با دیدن این پست من شکه شدم چون با درصد بالایی به دوستی فکر میکردم تا ازدواج
    باور این مسئله برام خیلی عجیبه ؟


 
صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آبان 93, 19:38
  2. با این همه تنهایی چیکار کنم؟؟؟
    توسط raahaa در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 دی 91, 21:03
  3. آشنایی برای ازدواج؟؟؟
    توسط تنها*** در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 مرداد 89, 10:27
  4. +جدایی پدر و مادر ..... تكليف من چيه؟؟؟
    توسط roz_zard در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: جمعه 13 شهریور 88, 14:24
  5. * جدایی پدر و مادر ..... تكليف من چيه؟؟؟
    توسط roz_zard در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 25 مرداد 88, 06:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.