سلام،به نظرم نمیشه دختر مردم رو منتظر نگه داشت،تا دو سال دیگه کی زندست کی مرده؟؟؟تا الان شما هر چی بوده بین خودتون بوده حتی اگر خودتون هم به توافق برسید شما دو سال بعد بری مرحله بعد که از نظر خود شما مهمتره نظر خانواده هاست که خیلی بعید میدونم حداقل خانواده دختر قبول کنه،شما اگر نمیتونید الان جلو برید تنها کاری که میتونید اینه که به خانوادت بگی و جلو برید و در صورت خواستنش با خرید یک حلقه اون خانم رو نشون کنیدش و تا شراطتتون درست بشه ،وگرنه راه دیگه ای نداره،چون تا جلو نرفتن رسمی هیچ کدمتون حتی یک تعهد ساده هم به هم ندارید و هر اتفاقی ممکنه بیفته.








علاقه مندی ها (Bookmarks)