ممنون بخاطر راهنمایی هاتون
همه اشتباه می کنن تو زندگیشون، من به اینحاش فکر کردم و برا خودم هم سواله که چه تظمینی وجود داره به من هم خیانت نمی کنه مثل الان و بازم نمی ره
ولی یه بار دیدمش همه بدنش اب شده!!! و این یعنی پشیمونی
در مورد پاسخ ریحانه عزیز بگم درسته من هیچ نسبتی ندارم الان و من رک گفتم نمی خوام با کسی که زن دیگری است ارتباط داشته باشم بهش گفتم اول تکلیف خودتو مشخص کن بعد بیا سراغ من
نه کاری می کنه و نه دست از سر من برمی داره
برام سواله وقتی ازدواج کرده چر ا نمی خواد منم ازدواج کنم و سروسامان بگیرم؟ این چه سودی براش می تونه داشته باشه؟ ایا اینا از سر حسادت هست یا چی می تونه باشه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)