به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #10
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آبان 92 [ 20:58]
    تاریخ عضویت
    1392-8-23
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    37
    سطح
    1
    Points: 37, Level: 1
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 25 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط farshidnaji نمایش پست ها
    پایین بودن سطح خانوادش در برابر عشقی که به شما داره هیچیه شما دارید با خودش زندگی می کنید با خانوادش که یک ساله ارتباط ندارید همین کهه با شما دوست داره تو اجتماع ظاهر بشه یعنی به شما افتخار میکنهزنان ایرانی اکثرا قد کوتاه هستن ولی فکر نمی کنم همشون خونه نشسته باشناگر اینقدر قبولش نداشته باشید رفته رفته اونم شکسته تر میشه و رفته رفته وضعیت بتر میشهمن خواهش می کنم خودتون رو جای اون بزاریدالان این شرایطی که دارید و همسرتون رو هم دوسترید آیا نمی تونید به عنوان یک زن کمی بیشتر تو کانون توجه همسرتون باشیدبه این فکر کنید که تو این سایت مردایی هستن که زن زیبا هم داشتن ولی زنشون هیچ علاقه ای بهشون نداشته فکر میکنم شما از اونا خوشبختر هستیداتفاقا همین که چند سال پیش نتونستید دوستی رو به هم بزنید تا مرحله ازدواج پیش رفتید این رو از بی عرضه گی شما نمیدونم و خیلی شما رو انسان مهربون و با تعهد شناختمهمین که در جواب اینکه چرا جدا نمی شید جواب میدید گناه داره نشون از مردونگی مشا داره چون خیلی از آدما بعد از شکست عشقی ضربه بزرگی میخورن که شما این ضربه رو به همسرتون نزدیداز این به بعد هم میتونید اعتماد به نفسش رو بالا ببریداز شما خواهش میکنم اگر برای شب برنامه کاری ندارید از همین امشب شروع کنیددرخواست کنید با شما بیرون بیاد برای صرف شام نه تو فضای بسته رستوران میتونید یه ساندویچی یا همبرگری تو پارک با هم بخوریددیگه هم فکر مرگ رو نکنید زندگی که شما دارید ارزشش بیشتر از ایناست
    مرسی ، خیلی دوست دارم ازین فکرا و از این وضعیت خارج بشم . ممنونم حرفات آرامش بخش برام مرس. سعیمو میکنم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    سلام
    مگه قد شما و همسرتون چقدره؟
    شاید با کفش پاشنه بلند حل بشه.یا کفش لژ دار که راحت تر هم هست.
    من پیشنهاد می کنم همسرتون یک دوره کلاس های گریم و خودآرایی بگذرونن!باور کنید خیلی موثره!!!من خودم کسی را میشناختم که اصلا قیافه خوبی نداشت.چند وقت پیش دیدمش.اصلا نشناختمش!!!با آرایش و گریم خودشو بسیار زیبا کرده بود.حتی با گریم معلوم هم نمیشه!
    اگر بازیگران را دیده باشین؛قیافه یک شخص را با گریم کلا عوض می کنن!و شبیه مثلا شخصیت مورد نظر میشه.
    157 قدش با پاشنه بلند شاید 160 بشه اصلا تا حالا ازش سوال نکردم تقریبا دیگه
    خودم 182

  2. کاربر روبرو از پست مفید siavash365 تشکرکرده است .

    farshidnaji (پنجشنبه 23 آبان 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. علاقه یا دلسوزی
    توسط sama28 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 خرداد 96, 09:45
  2. دلسوزی و سردر گمی
    توسط یسنا خانوم در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 27 اسفند 95, 11:54
  3. ادامه زندگی از سر دلسوزی صلاحه؟
    توسط AQUILA در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 09 تیر 91, 20:52
  4. ادامه نامزدی از روی دلسوزی درسته ؟ ( بر سر دو راهی )
    توسط rajan در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 بهمن 90, 16:38
  5. حس دلسوزی نسبت به همکارم (عنوان قبلی: رامین)
    توسط farshad1358 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 بهمن 90, 09:33

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.