
نوشته اصلی توسط
farshidnaji
پایین بودن سطح خانوادش در برابر عشقی که به شما داره هیچیه شما دارید با خودش زندگی می کنید با خانوادش که یک ساله ارتباط ندارید همین کهه با شما دوست داره تو اجتماع ظاهر بشه یعنی به شما افتخار میکنهزنان ایرانی اکثرا قد کوتاه هستن ولی فکر نمی کنم همشون خونه نشسته باشناگر اینقدر قبولش نداشته باشید رفته رفته اونم شکسته تر میشه و رفته رفته وضعیت بتر میشهمن خواهش می کنم خودتون رو جای اون بزاریدالان این شرایطی که دارید و همسرتون رو هم دوسترید آیا نمی تونید به عنوان یک زن کمی بیشتر تو کانون توجه همسرتون باشیدبه این فکر کنید که تو این سایت مردایی هستن که زن زیبا هم داشتن ولی زنشون هیچ علاقه ای بهشون نداشته فکر میکنم شما از اونا خوشبختر هستیداتفاقا همین که چند سال پیش نتونستید دوستی رو به هم بزنید تا مرحله ازدواج پیش رفتید این رو از بی عرضه گی شما نمیدونم و خیلی شما رو انسان مهربون و با تعهد شناختمهمین که در جواب اینکه چرا جدا نمی شید جواب میدید گناه داره نشون از مردونگی مشا داره چون خیلی از آدما بعد از شکست عشقی ضربه بزرگی میخورن که شما این ضربه رو به همسرتون نزدیداز این به بعد هم میتونید اعتماد به نفسش رو بالا ببریداز شما خواهش میکنم اگر برای شب برنامه کاری ندارید از همین امشب شروع کنیددرخواست کنید با شما بیرون بیاد برای صرف شام نه تو فضای بسته رستوران میتونید یه ساندویچی یا همبرگری تو پارک با هم بخوریددیگه هم فکر مرگ رو نکنید زندگی که شما دارید ارزشش بیشتر از ایناست
علاقه مندی ها (Bookmarks)