بله شما رو درک م یکنم.
اینکه من دارم می بینم انتقام از خودته نه کس دیگری!
خودت رو داری محروم می کنی! از عشق جدید! از ارامش!
نلسون ماندلا می گه( نقل به مضمون) وقتی از دست کسی ناراحتی و کینه داری مثل این می مونه که یه شیشه زهر بخوری و انتظار داشته باشی دشمنت کشته بشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
=====================================
امیدوارم بهترین راه رو انتخاب کنی! در پناه حق باشین








علاقه مندی ها (Bookmarks)