سرافراز عزیز خیلی ممنونم که به تاپیکم سر زدی..
من اگه اون اینجوری گیر میده من هیچی نگم اون فکر نمیکنه من مقصرم؟؟
در مورد خانوادشم میدونم اشتباه کردم.دارم رو خودم کار میکنم بدشونو نگم..
میشه درباره سیاست های زنونه توضیح بدی؟واقعا نمیدونم چیه..


- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط سرافراز نمایش پست ها
به این متنی که نوشتی دقت کن!



یجوری جواب میدی انگار مساله ای برای شک کردن وجود داره! تازه وقتی میگه "باشه" تازه می پرسی چطور مگه! اون قسم "به قرآن" هم بدجور مغزم رو خط خطی می کنه...
ببین! اگر از خودت مطمئنی از کارهات مطمئنی باید باید باید از موضع اطمینان و قدرت حرف بزنی! وقتی ازش می ترسی و اینجوری قسم می خوری اون بیشتر بهت گیر می ده. یکم روی حرف زدنت دقت کن.
در ضمن: اگر میخواهی همسرت با تو خوب باشه دو نکته رو رعایت کن:
- اصلا از خانواده اش جز خوبی چیزی نگو و اگرم نمی تونی خوبی بگی اصلا هیچی نگو.
2- غر نزن. غر زدن به هیچ وجه تو رو به نتیجه نمی رسونه. از سیاست های زنانه برای بدست آوردن خواسته هات استفاده کن.
سرافراز عزیز خیلی ممنونم که به تاپیکم سر زدی..
من اگه اون اینجوری گیر میده من هیچی نگم اون فکر نمیکنه من مقصرم؟؟
در مورد خانوادشم میدونم اشتباه کردم.دارم رو خودم کار میکنم بدشونو نگم..
میشه درباره سیاست های زنونه توضیح بدی؟واقعا نمیدونم چیه..


- - - Updated - - -

سرافراز عزیز راجع به اینکه الان درباره این موضوع قهرمون که میگه چرا به همسایه مون گفتی چه دفاعی از خودم بکنم؟