به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 فروردین 98 [ 11:48]
    تاریخ عضویت
    1392-1-18
    نوشته ها
    96
    امتیاز
    5,259
    سطح
    46
    Points: 5,259, Level: 46
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    1,092

    تشکرشده 246 در 78 پست

    Rep Power
    0
    Array
    یاسمینای عزیز
    ببین چقدر غصه برای خودت درست میکنی؟
    انگار اگه غصه نخوری ، روزت شب نمیشه.
    من از یه دیدگاه دیگه ، به ماجرای تو نگاه کردم. خانواده شوهرتم حق دارن والا. تو دلت میخواد هر کاری میکنی، اونا چیزی نگن. پسر جوونشون تو اوج جوونی رفته زیر یه عالمه خواک خوابیده، اونوقت تو خیلی زود ازدواج کردی و داری با خوشبختی با شوهرت زندگی میکنی و تازه بچه هم تو راه داری. اونوقت توقع داری اونا حرص نخورن. ببینم خودت برادر داری؟؟؟ اگه خدایی نکرده این مشکل برای برادرت اتفاق میافتاد، تو چیکار میکردی؟ واکنش خونوادت چی بود؟
    ببین عزیزم این خوشبختی و این زندگی جدید ، حق تو هستش، اما باید یه چیزاییم رعایت کنی. چیزایی که قانون نا نوشته است. چرا اصلا به اون تولد رفتی، وقتی میدونی داغ دلشون تازه میشه ؟ میدونی پدر و مادر شوهر مرحومت تا آخر عمر ، به خاطر داغ فرزندشون میسوزن و رنج میکشن؟؟

    اصلاً یه چیز دیگه . تو واسه یه بچه که هفت سالشم تموم نشده و پسرت هست، اینجور غصه میخوری و بالاو پایین میپری، اونوقت توقع داری اونا واسه فرزند جوون مرگشون چیکار کنن؟
    چرا اصلا به راحتی قضاوت میکنی که : من میدونم .اونا امیرعلی رو دوست ندارن. فقط میخوان منو حرص بدن.
    آخه تو فکر میکنی این حرف درسته؟ تو چطور میتونی این قضاوت رو در مورد خانواده امیرعلی بکنی؟ اونا که قیم قانونی پسرت هستن.
    یاسمینای عزیز، کافیه فقط کمی درکشون کنی. کافیه خودتو برای دقایقی بذاری جای اونا. جای یه برادر رنج کشیده. جای یه پدر و مادر داغدیده . همین. اونوقت میفهمی کار توام شاید گاهی وقتا درست نبوده.
    من حرفم اینه عزیزم، برای چی رفتی تولد؟ برای چی میخوای باهاشون رودررو بشی؟ برای چی توقع داری بهت زنگ بزنن یا پیام بدن؟ ؟ تو که با مرد دیگه ای ازدواج کردی، خب بشین سر خونه و زندگیت و از زندگی جدیدت لذت ببر. همین.
    اگه مراسمی بود با خوشرویی امیرعلی رو بفرست . اگه کاری داشتن با خوشرویی انجام بده . هیچ وقت ازشون پیش بچه ات بد نگو . نذار ذهن بچه ات نسبت به خانواده پدریش خراب بشه. تو خیلی مهمی. میتونی خیلیکمک کنی. اما متاسفانه خودتو درگیر چیزای متفرقه میکنی.
    عزیزم جایی تو تاپیک قبلیت خووندم یکی از دوستا بهت گفته بود که به پسرت بگی : خدا یه بابای خوب به اسم مرتضی بهت داده.
    فقط میخواستم اخطار بده ، گفتن این حرف به امیرعلی، اشتباه محضه . بهش بگو هیچکس نمیتونه جای پدرتو پر کنه، حتی مرتضی. اما مرتضام دوستت داره. هیچوقت مجبورش نکن بهش بگه بابا. هیچکس نمیتونه جای پدر واقعی شو بگیره یاسمینای عزیزم. از پدر مرحومش خوب تعریف کن. بذار ذهنیت خوبی نسبت بهش، تو ذهن امیرعلی شکل بگیره.
    .
    .
    .
    در مورد این تاپیکم، باز داری حرص الکی میخوری. هیچ کدوم از این مسائل که خواهرت عاشق فلانی شده و یا برادرشوهر مرحومت ممکنه تلافیکنه، به تو ربطی ندارن. بهشون بگو تو رو آزار ندن . تو فقط باید به فکر خودت ، فرزند تو راهیت، امیرعلی و مرتضی باشی . همین . زندگیتو بچسب عزیزم. ازش لذت ببر.

    - - - Updated - - -
    ویرایش توسط مهربونی... : دوشنبه 15 مهر 92 در ساعت 08:28

  2. 2 کاربر از پست مفید مهربونی... تشکرکرده اند .

    یاسمینا25 (دوشنبه 15 مهر 92), شیدا. (دوشنبه 15 مهر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.