مرسی kmr عزیز..خبری شد بهت خبر میدم..خیلی ممنونم ازت..خیلی کمکم کردی..فقط یه چیزی: اگه حق به جانب حرف زد و باز تو روی بابام ایستاد یا نیومد معذرت خواهی کنه چی؟بابام توقع داره بیاد ازش معذرت بخواد