مرسی kmr عزیز..خبری شد بهت خبر میدم..خیلی ممنونم ازت..خیلی کمکم کردی..فقط یه چیزی: اگه حق به جانب حرف زد و باز تو روی بابام ایستاد یا نیومد معذرت خواهی کنه چی؟بابام توقع داره بیاد ازش معذرت بخواد![]()
تشکرشده 73 در 46 پست
مرسی kmr عزیز..خبری شد بهت خبر میدم..خیلی ممنونم ازت..خیلی کمکم کردی..فقط یه چیزی: اگه حق به جانب حرف زد و باز تو روی بابام ایستاد یا نیومد معذرت خواهی کنه چی؟بابام توقع داره بیاد ازش معذرت بخواد![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)