ســـــــــــــــلام
همگی خوبید؟خوش میگذره؟
ماه رمضون شما رو هم برده؟!
من که امروز بی سحری روزه گرفتم و الان دارم میرم تو افق محو بشم!
من دارم از گرسنگی میمیرم و همکارم خامه با نون بربری تازه داره میخوره
انقد هم با آب و تاب میخوره!!
نون بربریش هم قشنگ معلومه ترده
یه وقتایی هم روش عسل میریزه
من گشنــــــــــــــــــــــ ــــــــــمه
بی دل !من هم اون روز بد جواب دادم دوستم ,حلالم کن,البته بعدش که احساساتم فروکش کرد تازه مغز حرفتو فهمیدم,حالااگه میخوای از دلم دربیاری بیا این همکار منوبا همون روش ادب کن
حدای از شوخی ,امروز حالم خیلی خوبه و دلیلش هم اینه که بعد از ظهر امروز عازم مشهدم
اگه قابل باشم نائب الزیاره ی همتون هستم![]()
اسم ها رو نوشتم که فراموش نکنم و امیدوارم خدا صدامو بشنوه و با وساطت امام رضا خواسته دل همگیتون رو مستجاب کنه
اگه من پستی گذاشتم یا چیزی گفتم که کسی رنجیده خواهشا حلالم کنید![]()








,البته بعدش که احساساتم فروکش کرد تازه مغز حرفتو فهمیدم,حالااگه میخوای از دلم دربیاری بیا این همکار منوبا همون روش ادب کن

علاقه مندی ها (Bookmarks)